اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۱۹۰

دربی در آلمان مفید نیست و بعید می‌دانم برگزار شود/ هیات مدیره استقلال نباید در رسانه‌ها باشند

پیشکسوت استقلال می‌گوید برگزاری داربی در آلمان از نظر فنی مفید نیست.
۱۵:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| پیروز قربانی درباره عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال و اینکه آیا این تیم می‌تواند در فصل پیش رو قهرمان لیگ شود، گفت: ظاهرا که استقلال در نقل و انتقالات موفق بوده است. آنها یکسری ضعف داشتند که با جذب جباری و منتظری این ضعف‌ها پوشانده شد. سجاد شهباززاده هم که تجربه بازی در این تیم را داشت و می‌تواند به استقلال کمک کند. سایر بازیکنان جذب شده هم در تیم‌های قبلی خود، بازیکنان خوبی بودند و باید ببینیم که می‌توانند در استقلال هم روند خودشان را حفظ کنند یا نه اما درباره قهرمانی باید بگویم که جذب بازیکن تنها فاکتور قهرمانی نیست و در خود بازی‌ها خیلی از مسائل روشن می‌شود. فوتبال مثل یک شطرنج بین دو مربی است و صحبت از قهرمانی پیش از فصل اصلا درست نیست.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به هیات مدیره جدید استقلال چیست، گفت: به نظرم چهره‌های خوبی به هیات مدیره استقلال اضافه شده‌اند. آقای قریب که سابقه خیلی خوبی دارند و آقای قراب هم از پیشکسوتان خوب استقلال هستند. من فکر می‌کنم اگر اعضای هیات مدیره استقلال کمتر خودشان را نشان بدهند و بیشتر روی کار تمرکز کنند، تیم موفق‌تر می‌شود. اصلا هیات مدیره نباید در رسانه‌ها مطرح باشد و در کل معتقدم این هیات مدیره از هیات‌ مدیره‌های قبلی که ما اکثرشان را نمی‌شناختیم بهتر است.

پیشکسوت استقلال درپایان و در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری داربی پیش از فصل در آلمان موافق است یا نه، عنوان کرد: نمی‌دانم دلیل برگزاری این بازی چیست و فکر هم نمی‌کنم این بازی شکل بگیرد. در کل برگزاری این بازی را برای دو تیم مفید نمی‌دانم چون الان همه درحال آماده سازی خود هستند و تیم‌ها به دنبال مصاف‌هایی هستند که ضعف خود را بشناسند نه اینکه نگران باختن باشند. همه حساسیت داربی از تماشاگران است و بازی در آلمان حساسیتی ندارد. در کل معتقدم که این بازی به لحاظ فنی مفید نیست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین