اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۱۳۵
مربی تیم ملی جوانان گفت: بچه‌های ما در هر 5 وزن به اعتقاد من شایسته کسب خوش‌ رنگ‌ترین مدال‌ها هستند.
۱۱:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آخرین مرحله اردوی تیم ملی مردان جوانان کاراته کشورمان با حضور 5 ملی پوش در سالن شهید کبکانیان تهران تا زمان اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 پیگیری می شود. مهران بهنام فر قهرمان سابق تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این ملی پوشان را برعهده دارد. احسان حیدری از قهرمانان سابق تیم ملی نیز نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان فعالیت می‌کند. شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 21 تیرماه به مدت 6 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

احسان حیدری در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرینات تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خدا را شاکریم که شرایط تمرینات ایده‌آل است. ملی‌پوشان برای حضور در این رویداد آسیایی به مرز آمادگی رسیده‌اند. ان‌شاءالله که بتوانیم در 5 وزن اعزامی به مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین مدال‌ها را کسب کنیم. ما تقریباً یک سری تمرینات بدنسازی پرفشار را با توجه به شرایط سنی که ملی‌پوشان دارند را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی در ادامه، افزود: در عین حال ما از ابتدا در تمرینات کاراته تلاش کردیم که اصلاح تکنیک‌ها و تاکتیک‌سازی برای بچه‌ها داشته باشیم. در دو اردوی آخر بیشتر روی تمرینات مسابقه‌ای تمرکز کرده‌ایم. خدا را شکر در حال حاضر در شرایط مسابقه هستیم. ان‌شاءالله که روز مسابقات همه بچه‌ها و کادرفنی با کسب مدال مزد زحماتشان را بگیرند.

مربی تیم ملی جوانان کاراته در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: شرایط برای این رده سنی خیلی حساس است. احتمال دارد به‌ هر حال نتایج در مسابقات لحظه‌ای رقم بخورد، اما بچه‌های ما در هر 5 وزن به اعتقاد من شایسته کسب خوش‌ رنگ‌ترین مدال‌ها هستند.

حیدری در مورد شرایط روحی و روانی ملی‌پوشان حاضر در اردوها، اظهار داشت: ما در مورد مسائل روحی ـ روانی ملی‌پوشان از روی اول آغاز اردوها کار انجام داده‌ایم. سرمربی تیم ملی سابقه 20 سال فعالیت در عرصه ملی و مربیگری را در کارنامه خود دارد و تجربه بسیار ارزشمندی را دارد. من عضو تیم ملی بودم و قهرمانی در آسیا را نیز در کارنامه خود دارم. رضا عزیزی مربی بدنساز تیم از قهرمانان آسیا و میدان‌رو از مربیان باسابقه و با تجربه است. پس همه ما تجربیات خوبی را داریم و امیدوارم بتوانیم تجربیات‌مان را به ملی‌پوشان انتقال داهیم. ما تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا انگیزه بچه‌ها را بالا ببریم. درنهایت از مسئولان فدراسیون و مهران بهنام‌فر که همه جانبه تیم را حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری