اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۹۷۰
نماینده تیم ملی جوانان کاراته، گفت: خوشبختانه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در بخش نوجوانان دارم و تجربه حضور در میادین بین المللی می‌تواند به من در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند.
۱۲:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آخرین مرحله اردوی تیم ملی مردان جوانان کاراته کشورمان با حضور 5 ملی پوش در سالن شهید کبکانیان تهران تا زمان اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 پیگیری می شود. مهران بهنام فر قهرمان سابق تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این ملی پوشان را برعهده دارد.شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 21 تیرماه به مدت 6 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

سید علی کریمی در گفت‌و‌گویی، در مورد شرایط تمرینات اردوی تیم ملی جوانان، پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خوشحالم از اینکه به عنوان نماینده تیم ملی ایران قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به روی تاتامی بروم. امیدوارم که بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال مزد زحمات کادرفنی و خودم را به دست بیاورم. خوشبختانه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در بخش نوجوانان دارم و تجربه حضور در میادین بین المللی می‌تواند به من در مسابقات قهرمانی آسیا کمک کند.

وی در ادامه افزود: سال 2015 در مسابقات جهانی اندونزی موفق به کسب مدال برنز شدم. در واقع دو سال نیز سابقه حضور در اردوهای تیم ملی جوانان را در کارانه ورزشی خودم دارم. خوشبختانه در دومین سال حضورم در اردوهای تیم ملی جوانان توانستم فیکس تیم ملی شدم و حالا تمام تمرکزم روی کسب مدال قزاقستان گذاشته‌ام.

کریمی در ادامه، افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین مبارزاتم را در تاتامی قزاقستان به نمایش بگذارم، امیدوارم که روز، روز من باشد تا با کمک خدا مدال طلا را کسب کنم.

وی در مورد مصدومیت کوچکی که از ناحیه دست راست خود دارد، گفت: مصدومیت دستم کوچک است اما هیچ مشکلی وجود ندارم خدا را شکر با برنامه‌ ریزی کادر فنی و تلاش آنها به اوج آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم که در قزاقستان بهترین نتایج را کسب کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین