اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۸۲۶

منتظر یک صنعت نفت مقتدر باشید

مهاجم برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به علاقمندی مردم این شهر به تیم ملی فوتبال برزیل، حضور در صنعت نفت برایم جذاب است.
۲۳:۰۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| لوسیانو پریرا در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در نخستین دیدار تدارکاتی مان مقابل یوونتوس رومانی با وجود اینکه نخستین بار بود که کنار هم بازی میکردیم، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: عملکرد خوب ما در این بازی دوستانه باعث شد که مربی حریف هم از کیفیت فوتبال صنعت نفت تعریف کند.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که زننده تک گل تیمش در برابر حریف لیگ برتری رومانیایی بود، بیان کرد: با اینکه محل قرار گرفتن توپ مناسب نبود اما موفق به گلزنی شدم.

وی با اشاره به این موضوع که در همان روزهای اول ورود به صنعت نفت با تمام بازیکنان این تیم دوست شدم، گفت: قبلا در برابر صنعت نفت در آبادان بازی کرده ام و با توجه به علاقمندی مردم این شهر به تیم ملی فوتبال برزیل، حضور در صنعت نفت برایم جذاب است.

پریرا گفت: پیش از این کنار کمالوند کار کرده ام و معتقدم او یکی از قوی ترین مربیان ایران است.

وی یکی از دلایل اصلی انتخاب صنعت نفت را حضور کمالوند عنوان کرد و افزود: این مربی هر کجا که باشد باعث پیشرفت می‌شود. همچنین در لیگ برتر هفدهم منتظر یک صنعت نفت مقتدر باشید.

پریرا در پایان ابراز امیدواری کرد که صنعت نفت امسال در جایگاههای بالایی جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین