اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۷۹۵
سرپرست تیم فوتبال امید ایران، گفت: به دلیل مشکلات درون سازمان گذرنامه‌ام را تحویل ندادند و در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم.
۱۳:۴۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین اخوت در گفت‌وگویی، در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات درون سازمانی نتوانسته گذرنامه خود را از نیروی زمینی بگیرد، عنوان کرد: در حال رایزنی هستیم تا این مشکل حل شود. متاسفانه با یک مشکل درون سازمانی روبرو شدیم. امیدوارم با نگاه مثبت دوستان این مشکل هر چه زودتر حل شود.

وی افزود: از فرمانده و سلسله مراتب نیروی زمینی، نزاجا و ارتش تشکر می‌کنم. آنها همیشه با من همکاری داشتند و یاورمان بودند اما اینبار بخشی که برای ارائه گذرنامه بود این کار را انجام نداد و از تحویل گذرنامه خودداری کردند.

اخوت در پاسخ به این سوال که آیا زمانی برای رجیستر کردن باقی مانده است، اظهار داشت: خیر زمان به اتمام رسیده است. مسئولان فدراسیون در حال رایزنی هستند تا این مشکل هر چه زودتر حل شود. روز پنج‌شنبه وقتی این مسئله قطعی شد به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردم که نتوانستم گذرنامه‌ام را دریافت کنم تا فوتبال ملی ضربه نخورد و فرد دیگری جایگزین شود اما انگار امکان انجام این کار وجود ندارد. البته تلاش می‌شود تا این مشکل حل شود و ان‌شاءالله هرچه زودتر به خاطر منافع ملی با همکاری که صورت می‌گیرد از این بابت مشکلی نخواهد بود.

اخوت در مورد اینکه حفاظت اطلاعات ارتش اعلام کرده مجوز خروج او را پنج‌شنبه صادر کرده است، عنوان کرد: بله حفاظت اطلاعات مثل همیشه با ما همکاری بسیار خوبی داشت اما متاسفانه بخشی که باید گذرنامه را ارائه می‌کرد از انجام این کار خودداری کرده است که منتظر هستیم تا این مشکل حل شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین