اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۶۲۱

نتایج رده جوانان قابل پیش‌بینی نیست/ در 4 سال آینده سرمایه‌گذاری‌ها جواب می‌دهد

سرمربی تیم‌ملی ب بسکتبال گفت: تیم خوبی راهی جام‌جهانی می‌شود، اما نتایج رده جوانان قابل پیش بینی نیست.
۰۵:۲۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس آقاگوچکی در گفت‌وگویی، در مورد حضور تیم ملی بسکتبال جوانان در مسابقات جهانی اظهار داشت: به نظرم تیم خوبی راهی رقابت‌ها شده است و می‌تواند نتایج قابل قبولی کسب کند. در تمامی پست‌ها بازیکنان قابلی حضور دارند و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: به هرحال پیش بینی نتیجه در رده‌های پایه مانند جوانان و نوجوانان سخت است و بازیکنان کشورهای مختلف دائما در حال تغییر هستند. فکر می کنم کادرفنی به اطلاعاتی که از حریفان نیاز داشته رسیده باشد، اما مطئمتنا کافی نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی ب ایران که شاگردانش یک بازی دوستانه با تیم ملی جوانان برگزار کرده بودند، گفت: با توجه به اینکه سنتر این تیم مصدوم شده بود، با تمام قوا حاضر نشده بودند و نتوانستند کارهای تاکتیکی خود را به خوبی اجرا کنند. طبق هماهنگی‌هایی هم که با کادر فنی جوانان داشتیم، قرار شد آنها را در بازی تحت فشار قرار دهیم تا به این شرایط عادت کنند.

آقاکوچکی با اشاره به حریفان ایران در جام‌جهانی گفت: نمی‌توانیم تیم ملی جوانان آمریکا را با بزرگسالان مقایسه کنیم و بگوییم آنها با همه تیم‌ها فرق می‌کنند، بلکه در رده جوانان هرچیزی امکانپذیر است. ایتالیا یک تیم اروپایی و آنگولا هم قهرمان آفریقاست. به نطرم همانطور که سرمربی جوانان گفته قرار گرفتن قهرمان سه قاه در یک گروه خوب نبود. در مجموع هر کشوری که در رده های پایه کار کرده باشد، موفق خواهد بود.

وی با اشاره به انجام کارهای پایه در بسکتبال ایران تاکید کرد: در حال حاضر چندین تیم در اردو قرار دارند و قول می‌دهم در 3،‌4 سال آینده در رده های پایه نتایج درخشانی خواهیم گرفت، چون روی آنها کار می‌شود. سرمایه‌گذاری‌های فعلی جواب خواهد داد.

تیم ملی بسکتبال جوانان از دهم تیر کار خود را در جام جهانی جوانان در قاهره مصر آغاز می‌کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین