اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۱۶
ناظر و نماینده سازمان لیگ فوتسال گفت: داور،ناظر،نماینده سازمان لیگ گزارش خود را کامل می‌کنند و به کمیته انظباطی تحویل می‌دهند و در نتیجه تصمیم گیرنده این کمیته است.
۲۱:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| داوود سیاح ناظر و نماینده سازمان لیگ فوتسال در بازی فرش آرا مشهد و آذرخش بندر عباس در مورد لغو این دیدار گفت: به طور کل همیشه قبل از بازی که برگزار شود ما صبح روز آن بازی جلسه‌ای با حضور مسئولان دو تیم و همچنین نماینده هئیت فوتبال استان و نیروی انتظامی و عوامل حراستی برگزار می‌کنیم‌.

وی‌ در ادامه گفت: طبق این روال امروز ساعت 10 صبح جلسه‌ا‌ی‌ برگزار شد و مسولان تیم آذرخش در جلسه حاضر بودند و مدعی هیچ چیزی نبودند و اعلام کردند ما راس ساعت 5 بعد از ظهر در سالن مسابقه حضور پیدا می‌کنیم.

وی همچنین در مورد حضور کفاشیان که قرار بود امروز جهت افتتاحیه در سالن مسابقه باشد گفت: من هم این موضوع را شنیدم، ولی وی را در سالن مسابقه تا این لحظه مشاهده نکردم و تا این لحضه با وی تماسی هم نداشتم.

وی در آخر در رابطه با نتیجه این دیدار گفت: تصمیم گیرنده کمیته انضباطی است و این کمیته بر اساس گزارش داور این مسابقه و گزارش ناظر سازمان لیگ رای خود را صادر می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری