اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۰۱
اوراوارد دياموندز نام يكي از تيم‌هاي حرفه‌اي جي ليگ (ليگ برتر ژاپن) است كه سابقه زيادي دارد.
۱۹:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم اوراوارد در سال 1950 تأسيس شده و فصل گذشته هم قهرمان ژاپن شد. اين تيم در سال 2007 قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شد و در ادامه توانست به عنوان سومي جام باشگاه‌هاي جهان برسد.

اوراوارد در ليگ قهرمانان فصل جاري هم در گروهي كه اف‌سي‌سئول و شانگهاي چين حضور داشتند توانست با قدرت صعود كند و هم اكنون به مرحله يك‌چهارم نهايي اين رقابت‌ها صعود كرده است. در اين مرحله اوراوارد بايد به مصاف يك حريف ژاپني ديگر به نام كاوازاكي برود.

ديدار رفت چهارشنبه اول شهريور در زمين كاوازاكي برگزار مي‌شود و بازي برگشت چهارشنبه 22 شهريور در ورزشگاه سايتاما (استاديوم اختصاصي اوراوارد) انجام خواهد شد.

اما با اين مقدمه كوتاه مي‌خواستيم خبر جالبي را به اطلاع شما برسانيم كه باشگاه اوراوارد قهرمان سال 2016 ژاپن براي ترميم و تقويت خط حمله خود خواستار جذب مهدي طارمي شده است. مدافع عنوان قهرماني ژاپن برخلاف ليگ قهرمانان آسيا در جي‌ليگ فصل جاري عملكرد خوبي نداشته است.

اين تيم با سرمربيگري ميهايليو پتروويچ در هفته 15 ليگ ژاپن با يك بازي كمتر در رده هشتم قرار گرفته است.

اوراوارد دو بازيكن خارجي به اسامي رافائل سيلوا و زلاتان يانيكليچ دارد كه اولي هافبك است و اهل برزيل و دومي صربستاني است و مهاجم. زلاتان صرب با 33 سال سن برخلاف رافائل عملكرد خوبي نداشته و در 6 بازي اين فصل گلي به ثمر نرسانده است.

بر اين اساس سران اوراوارد مي‌خواهند مهدي طارمي گلزن مطرح اين روزهاي آسيا را به تركيب خود اضافه كنند تا در كنار شينزو كوروكي مهاجم 11 گله خود از او استفاده كنند.

باشگاه ژاپني حاضر است يك ميليون و 500 هزار دلار به باشگاه پرسپوليس بپردازد و 2 ميليون و 500 هزار دلار هم به خود مهدي طارمي پراخت كند! رقم چشمگيري كه هر باشگاه ايراني و فوتباليستي را مي‌تواند وسوسه كند اما شنيديم مهدي طارمي اين پيشنهاد را رد كرده است!

باورتان نمي‌شود ولي مهدي طارمي به واسطه اين باشگاه ژاپني پيغام داده است: «نه، به ليگ ژاپن نمي‌روم. اگر قرار به رفتن باشد به ليگ معتبرتري در اروپا مي‌روم!»

البته اين موضوع جديدي نيست، مهدي طارمي پيش از اين پيشنهادات وسوسه‌انگيز و سنگين (به لحاظ مالي) تيم‌هاي چيني و قطري را رد كرده است چون مي‌خواهد به اروپا برود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین