اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۴۸
ملیکا میرحسینی نماینده وزن 67- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان در دومین مبارزه مقابل "تاتار نور" هوگوپوشی از کشور ترکیه شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
۱۱:۵۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (دوشنبه) با برگزاری مرحله مقدماتی مبارزات اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که ملیکا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نماینگان کشورمان در این وزن به مصاف رقبایشان می‌روند.

ملیکا میرحسینی در نخستین مبارزه مقابل «شریا سینق» از هند دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2013 قرار گرفت و توانست با شکست (27 بر 6) این حریف هندوستانی راهی مرحله دوم شود.

ملیکا در دومین گام به مصاف «تاتار نور» نماینده ترکیه دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016، نقره قهرمانی جهان 2015، نقره و برنز گرندپری 2015 و نقره قهرمانی اروپا 2016 رفت و در دیداری نزدیک و حساس نتیجه را 4 بر 2 واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقاتابوالضل یعقوبی نماینده وزن چهارم کشوزمان پس از یک دور استراحت، رو در روی «عبدالعزیز عبداللا» از سودان قرار گرفت و با نتیجه 25 بر 5 پبروز این جدال شد و توانست به دور دوم این رقابت‌ها راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم در مرحله دوم این رقابت‌ها رو در روی «سرگی واردازاریان» از ارمنستان دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا 2016 قرار گرفت و در دیداری یک‌ طرفه و با نتیجه 27 بر 4 در راند دوم توانست رقیب خود را شکست دهد.

یعقوبی در سومین دیدار به مصاف «جاویر پولو پرز» از اسپانیا خواهد رفت. این تکواندوکار اسپانیایی طلا و برنز مسابقات قهرمانی اروپا و مدال‌های رنگارنگ تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه خود دارد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقابیشان می‌روند.

تیم‌ملی کشورمان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.


گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری