اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۹۴۵
مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در ست سوم بازیکنان ایران با اشتباهات خود اوکراین را زنده کردند.
۱۹:۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان ثبت شود.

مسعود آرمات، مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد پیروزی برابر اوکراین اظهار داشت: اوکراین در بازی نخست خود بسیار پراشتباه برابر آرژانتین ظاهر شده بود، اما ما می دانستیم که آنها در بازی دوم بهتر خواهند شد. آنها تیم دوم اروپا بودند و می دانستیم که بازی سختی برابر آنها داریم.

وی ادامه داد: سیستمی برای اوکراین درنظر گرفته بودیم که آنها در دو ست ابتدایی مجبور به اشتباهات زیاد شدند، اما در ست سوم بازیکنان ایران با اشتباهات خود اوکراین را زنده کردند و ستی که برتر بودیم را باختیم و کار به ست پنجم رسید. در ست پنجم تغییری در ترکیب تیم ایجاد کردیم و توانستیم تیم را از نظر دفاعی تقویت کنیم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد بازی آخر ایران برابر آرژانتین ادامه داد: باید منتظر نتیجه بازی ایتالیا با آرژانتین ماند. آنها در بازی اول بسیار کم اشتباه یا بهتر بگویم بدون اشتباه ظاهر شدند و اوکراین را 3 بر صفر شکست دادند. بازی ما سخت خواهد بود، اما برای سرگروهی باید این تیم را هم شکست دهیم. برای پیروزی در هر بازی برنامه ای داریم و امیدوارم بتوانیم بازی روانی انجام دهیم و به عنوان سرگروه صعود کنیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود فردا از ساعت 20 باید برابر آرژانتین قرار بگیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری