اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۹۳۶
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: هیچ فردی حق ندارد درباره امورات باشگاه خصوصی نساجی مازندران دخالت کند.
۱۸:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی پرهام در گفت‌وگویی، در مورد صحبت‌های اخیر عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس در رابطه با تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من همین اول کار می‌گویم باشگاه نساجی یک باشگاه شخصی و کاملاً خصوصی است و طبق قانون کسی حق ندارد در باشگاه خصوصی دخالت کند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه این نماینده از قانون اطلاع نداشته و به خودش اجازه داده تا در یک باشگاه خصوصی دخالت کند آن هم از تریبون عمومی نماز جمعه و رسانه‌ها این حرکت وی کاملاً اشتباه بوده و می‌توانست با احساسات مردم بازی و درگیریهای را در این شهر به وجود بیاورد.

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: من 10 سال است که در این باشگاه هستم و تاکنون حدود 30 میلیارد هم خرج کردم، حتی یک بار نگفتم که چقدر هزینه کردم، ایشان در یک گفت‌وگویی مدعی شده که حدود 6 هکتار زمین به باشگاه تحویل شده است من تازه 5 ماه است که این زمین را تحویل گرفتم و در حال حاظر به دنبال طرح توجیح اقتصادی هستیم.

وی گفت: ما به دنبال ساخت یک مجموعه فرهنگی-ورزشی در شأن مردم قائمشهر در این زمین هستیم. زمانی که ما به دنبال این زمین بودیم این نماینده حتی در مجلس نبود. ما بعد از 8 سال دوندگی بالاخره در اواخر دوره دکتر هادی حسینی نماینده قائمشهر موفق شدیم مراحل واگذاری را طی کنیم.

مالک نساجی در مورد جابجایی تمرینات تیم فوتبال نساجی به تهران گفت: آقایان به جای اینکه بخش خصوصی را حمایت کنند آن را می‌کوبند. ما اگر مجبوریم در تهران تمرین کنیم به دلیل نبود زمین در قائمشهر و یکسری حواشی در آنجا بوده. ایشان اگر اطلاع ندارند در جریان باشند که تنها زمین شهرستان از سال قبل به مزایده رفته و تا مهرماه این زمین اجاره است پس ما چاره‌ای نداشتیم جز اینکه در تهران تمرین کنیم.

وی اظهارداشت: من سال‌ها است که هزینه کردم و منتی ندارم حداقل توقع دارم که حمایت شوم. از سال قبل هم صنیعی‌فرد دوست من وارد باشگاه و 60 درصد از سهام باشگاه به وی واگذار گردید.

پرهام گفت: این نماینده مجلس اگر ثابت کرد به ما کمک کرده من حرفی ندارم و باشگاه را رها می‌کنم ایشان در صحبت‌های خود حتی مدعی شدند وزیر ورزش را برای پاسخگویی به مجلس می‌کشانند، من باز تکرار می‌کنم که باشگاه نساجی یک باشگاه خصوصی است و طبق قانون کسی حق ندارد در املاک خصوصی دیگران دخالت کند.

مالک باشگاه نساجی گفت: این مصاحبه‌ها غیر قانونی و غیر شرعی است. ما هواداران خود را دوست داریم و برای بهتر شدن وضعیت این تیم و هوادران است که زمین شماره 2 آزادی را اجاره کردیم و تمرین می‌کنیم و خدا را شکر از یکسری حاشیه‌ها خود را دور کردیم. این تیم مال مردم مازندران بخصوص مردم قائمشهر است.

وی در پایان گفت: این نماینده حتی به خودش اجازه نداده که یک بار با ما صحبت کند و اصلاً هیچ اطلاعی از وضعیت تیم نساجی ندارد ما همین هفته قبل جلسه‌ای با حضور ریاست ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال و همچنین دادستان قائمشهر و اعضای هیأت مدیره باشگاه داشتیم که در این جلسه کلیه موارد و مباحث باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خوشبختانه به نتایج خوبی هم دست یافتیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری