اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۰۰
تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس تا بدین جا حضوری فعال در نقل‌انتقالات تابستانی داشتند و تا حدودی توانستند بازیکنان مورد نظر خورد را جذب کنند.
۱۸:۴۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| هنوز فصل نقل‌وانتقالات تمام نشده و تیم‌ها همچنان به دنبال جذب بازیکنان مورد نظرشان هستند. در این بین استقلال که به دنبال پژمان منتظری بود نتوانست این بازیکن را جذب کند و احتمالا خالد شفیعی به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

پرسپولیس هم به دنبال دریافت جذب رضایت‌نامه بشار رسن از تیم نیروی هوایی عراق است، هر چند که بعید به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها به راحتی بتوانند این بازیکن را جذب کنند. احمد نوراللهی دیگر بازیکنی است که به احتمال زیاد تا چند روز آینده دوباره جمع سرخپوشان حاضر می‌شود.

حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، خادم پور و چشمی و شجاعیان خریدهای قطعی استقلال تا بدین جا هستند که میانگین سنی آنها حدود 23.5 است. سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و شایان مصلح چهار خرید قطعی پرسپولیس هستند که میانگین سنی آنها 25.5 است.

این میانگین سنی قطعا با توجه به خریدهای دو تیم طی روزهای آینده تغییر خواهد کرد اما میانگین خریدهای جدید استقلال دو سال از خریدهای پرسپولیس کمتر است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری