اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۹۵
سروش رفیعی در نهایت تصمیم نهایی خود را گرفت و از پرسپولیس جدا شد تا راهی الخور شود. هافبك خوش‌تكنیك فصل گذشته سرخپوشان در خصوص جدایی خود و شرایط تیم الخور به گفت‌وگو پرداخت...
۱۸:۲۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سروش رفیعی در نهایت تصمیم نهایی خود را گرفت و از پرسپولیس جدا شد تا راهی الخور شود. هافبك خوش‌تكنیك فصل گذشته سرخپوشان در خصوص جدایی خود و شرایط تیم الخور به گفت‌وگو پرداخت.

چه زمانی به تمرینات الخور اضافه خواهی شد؟

من در حال حاضر مشغول استراحت و انجام كارهای شخصی خودم هستم و اگر مشكلی پیش نیاید به نظرم از 20روز آینده در تمرینات الخور حضور پیدا خواهم كرد تا اولین تمرین خودم را با این تیم قطری انجام دهم.

شماره7 را هم انتخاب كردی؟

بله و در این تیم هم شماره7 را می پوشم زیرا این شماره خیلی به من انرژی می‌دهد.

تیم الخور را چطور می‌بینی؟

تیم الخور تیم خوبی است و تا به حال به دسته پایین در قطر سقوط نكرده است البته این تیم سال گذشته سه بازیكن خارجی هم داشت كه در نیم‌فصل دوم با مصدومیت روبه‌رو شدند و به همین دلیل نتوانست نتایج خوبی بگیرد اما امیدوارم امسال بتواند بازی‌های خوبی را برگزار كند. البته باید این را هم در نظر داشته باشیم كه در فوبتال قطر چند تیم فقط هستند مانند لخویا و السد كه همیشه در كورس قهرمانی حضور دارند.

چرا فوتبال اروپا را انتخاب نكردی؟

اتفاقا من از چند تیم اروپایی مثل یونان پیشنهاد داشتم اما شرایطم طوری بود كه ترجیح دادم به قطر بروم و در قطر فوتبال بازی كنم.

بهتر نبود مثل خیلی از بازیكنان به اروپا می‌رفتی و شانس خودت را امتحان می‌كردی؟

من نمی‌توانستم مانند جهانبخش و آزمون راهی اروپا شوم زیرا وقتی آنها راهی اروپا شدند تنها 17سال داشتند و چند سال سختی كشیدند تا به اینجا رسیدند اما شرایط سنی من این اجازه را به من نمی‌دهد كه این كار را انجام دهم.

تیم ملی هم توانست به جام‌جهانی صعود كند.

تیم ملی واقعا فوق‌العاده است و امیدوارم در جام‌جهانی هم همین طور بدرخشد و به دور بعد صعود كند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین