اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۵۹

افتخار می‌کنم در کنار المپیکی‌ها تیر زدم

ملی‌پوش تپانچه بانوان ایران گفت: حضور در فینال مسابقات گابالا برایم خاص بود و با اشتباهی کوچک حذف شدم.
۰۳:۵۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| گلنوش سبقت‌الهی در گفت‌وگویی، درباره کسب عنوان پنجمی در مسابقات جهانی آذربایجان، اظهار داشت: با توجه به اینکه این رقابت‌ها بعد از مسابقات جهانی مونیخ برگزار می‌شد، ورزشکاران با آمادگی بالایی شرکت داشتند.

وی افزود: من یک بار تجربه حضور در فینال را داشتم، اما این دوره برایم خوب بود. نخستین دوره‌ای که در مسابقات جهانی شرکت کردم در سال 94 به گابالا رفتم، در این دوره راهی فینال شدم به همین دلیل این فینال برایم خاص است.

ملی‌پوش تپانچه ایران در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه تلاش می‌کند در مسابقات جهانی مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: حضور در فینال نسبت به نخستین دوره بهتر بود. برایم افتخار بود که در کنار دارنده مدال نقره المپیک و نفر چهارم این بازی‌ها تیر می‌زدم. اشتباه کوچک باعث شد تا حذف شوم، اما همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا در مسابقات جهانی مدال کسب کنم.

سبقت‌الهی همچنین با اشاره به اینکه فرصتی برای ریکاوری نداشت، یادآور شد: بازی‌های کشورهای اسلامی برایم سنگین بود. بعد از استراحتی کوتاه با پایان این بازی‌ها برای مسابقات جهانی آماده شدم. رقابت‌های جهانی برایم بسیار بود و تلاش می‌کردم به فینال صعود کنم. فینال برایم دغدغه اصلی بود.

وی درباره گیر کردن فشنگ‌ها در گمرک، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما هم در خفیف و هم در بادی تیر می‌زنیم این موضوع بسیار سخت بود. البته سرپرست فدراسیون تلاش زیادی کرد این مشکل حل شود. با وجود این شرایط و مشکلات بازهم نتایج خوب بود. الان دغدغه ورزشکاران رفتن مبینی از فدراسیون است. او در این مدتی که به عنوان سرپرست فدراسیون فعالیت داشت زحمات زیادی کشید.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین