اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۰۵۵

ذوالفقارنسب: تاج یک کار حرفه‌ای درون‌سازمانی انجام داده

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مهدی تاج با درخواستی که از ریاست جمهوری برای کمک به فوتبال داشته یک کار حرفه‌ای درون‌سازمانی انجام داده است.
۰۳:۴۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگویی، در مورد اینکه برخی از فدراسیون‌ها نسبت به درخواست مهدی تاج از ریاست جمهوری برای کمک به فوتبال واکنش منفی نشان دادند، گفت: فکر می کنم مهدی تاج یک کار حرفه‌ای درون‌سازمانی انجام داده و بر اساس شرایط درخواستی را از رئیس جمهور داشته است. آنچه مهم است اینکه ریاست جمهوری بر اساس نیاز صلاحدید کشور دستورات لازم را می‌دهند.

وی ادامه داد: من هم موافقم که خیلی از فدراسیون‌های ورزشی مشکلات زیادی دارند که باید رفع شود و رفع این مشکلات را می‌توان جزئی از وظایف دولت و وزارت ورزش دانست و قطعاً وزارت ورزش هم بر اساس شرایط و نیازها در حد توان مشکلات فدراسیون را برطرف خواهد کرد. اما فدراسیون فوتبال بر اساس عملکردی که داشته و برنامه‌هایی که ارائه کرده است نیازهایش را در شرایط ویژه‌ای به رئیس جمهور اعلام کرده و معلوم نیست که همه این نیازها قطعاً تأمین شود اما همین که گوشه‌ای از ورزش هم نیازهایش برطرف شود خودش غنیمت محسوب می‌شود.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: خوشبختانه بودجه دولت هم با کمک به فوتبال به اتمام نمی‌رسد و بقیه فدراسیون‌ها هم می‌توانند در فرصت‌های مناسب درخواست خود را از دولت و رئیس جمهور انجام بدهند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین