اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۷۰

گزارش پزشک تیم ملی جوانان از شرایط ملی‌پوشان

پزشک تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مصدومانی در اردو داریم که در حال درمان هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.
۲۰:۱۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دکتر مهدی احمدی درخصوص شرایط ملی پوشان جوانان ایران پس از اردوی تدارکاتی ترکیه و در اردوی آماده سازی اسلوونی اظهار داشت: درخصوص وضعیت کلی تیم باید بگویم که مصدومیت هایی وجود دارد که البته مربوط به پیش از شروع اردوی تدارکاتی در ترکیه است. از جمله این مصدوم ها می توانم به جواد کریمی اشاره کنم که از ناحیه کمر دچار اسپاسم نسبتاً شدید شده است. در تلاش هستیم با فیزیوتراپی و تمرین درمانی این مصدومیت را کنترل کنیم، اما باید بگویم که این مصدومیت هنوز کامل برطرف نشده است. امیدوارم تا پایان اردوی اسلوونی بتوانیم کریمی را به سلامتی کامل برسانیم.

وی ادامه داد: علی اصغر مجرد هم از دیگر مصدومان تیم ملی است که التهاب تاندون زیر کشکک دارد که کمی روی عملکردش تاثیر گذاشته است. ضمن اینکه گرفتگی شدید در عضلات ساق و تاندون آشیل دارد که تحریک پذیر هستند و به محض فشار زیاد با درد همراه خواهد بود.

پزشک تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص سایر مصدوم های تیم ملی جوانان عنوان کرد: یوسف پور از دیگر مصدومان تیم است که می توان گفت دچار در رفتگی لگن شده است، اما جای نگرانی نیست. طیب عینی هم کشیدگی در عضلات چهارسر و جلوی زانو دارد که شرایطش نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است. متاسفانه در آخرین بازی تدارکاتی برابر ترکیه مصدومیتش تشدید شد و مراحل فیزیوتراپی و طب سوزنی دوباره آغاز شده است.

احمدی گفت: فکر می کنم اگر شرایط کاملاً محیا باشد و همه چیز طبق برنامه پیش برود بازیکنان تا شروع مسابقات جهانی 100 درصد از نظر بدنی آماده خواهند بود. به هر حال نباید این موضوع را فراموش کرد که اکثر این بازیکنان در مدت اخیر مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتند و این مصدومیت ها تا حدود برای آنها طبیعی است. اگر ملی پوشان بتوانند زودتر ریکاوری کنند بسیاری از گرفتگی هایی که دارند زود برطرف خواهد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین