اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۶۵۵

حسینی: جدی‌ترین و مهم‌ترین پیشنهاد من از پیکان بود

مربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: جدی‌ترین پیشنهاد من از پیکان بود و اگر می‌خواستم بیرون بمانم باید ۸-۹ ماه بیرون از فوتبال کار می‌کردم.
۲۱:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی حسینی در گفت‌وگویی، در خصوص حضورش در تیم فوتبال پیکان گفت: بعد از اینکه لیگ را همراه با ذوب‌آهن به اتمام رساندم و نتایج خوبی هم گرفتیم بحث جدایی از این تیم پیش آمد. در این بین جدی‌ترین پیشنهاد من از پیکان بود و چون از کادر مدیریت و کادر فنی این تیم شناخت داشتم پیکان را انتخاب کردم. از طرفی کار در تهران باعث می‌شد تا به خانواده‌ام نزدیک باشم چرا که 3 سال از آنها دور بودم و در حق آنها اجحاف کردم چون با همه توان در خدمت ذوب‌آهن بودم.

وی در مورد اینکه برخی اعتقاد دارند که او سرمربی بوده و نباید به عنوان دستیار در تیم پیکان کار می‌کرد، اظهارداشت: به هر حال برای من بحث کار مهم بود، من اگر می‌خواستم بیرون بنشینم باید حداقل 8 ماهی کار نمی‌کردم اما احساس کردم که می‌توانم به این بازیکنان جوان کمک کنم. البته در فوتبال ما هرکاری کنید حرف می‌زنند، وقتی سرمربی بودم می‌گفتند او دستیار بوده و تجربه ندارد و حالا هم می‌گویند که تو سرمربی بودی و نباید دستیار شوی! باید ببینید شرایط چیست.

مربی جدید تیم پیکان درباره اینکه ارزیابی‌اش از فصل آینده فوتبال ایران چیست؟ تصریح کرد: معتقدم که ما لیگ بسیار سختی در پیش داریم و باید با تدارک بسیار زیادی وارد مسابقات شویم. از طرفی پیکان چند بازیکن خوب از دست داده و انتخاب بازیکنان جایگزین بسیار مهم است، به نظر من باید فقط کار کرد و نباید پیش‌بینی انجام داد.

حسینی درباره لیگ فصل بعد و تقابلش با بازی‌های تیم ملی گفت: باید ببینیم در فوتبال روز دنیا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و ما هم همان کار را بکنیم. فقط ما به جام جهانی نرفتیم بلکه سایر کشورها هم به جام جهانی می‌روند. باید از کشورهای صاحب فوتبال الگوبرداری کنیم. این را هم در نظر بگیرید که بازیکنان ایرانی از نظر جسمانی شرایط خوبی دارند و میزان دوندگی‌ها بالا رفته است. از طرفی بازیکنان تیم ملی حدود 3 سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی از هم دارند. به نظرم نباید شرایط به گونه‌ای باشد که لیگ ضرر کند. 

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین