اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۵۲۲

تیم ملی تکواندو اعزامی به ترکمنستان را باید تقویت کنیم

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی گفت: فکر می‌کنم شرایط فنی مسابقات هنر‌های رزمی نسبت به بازی‌های کشورهای اسلامی بالاتر خواهد بود و به همین دلیل باید تیم ملی اعزامی به ترکمنستان را تقویت کنیم.
۰۱:۳۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  با پیشنهاد شورای فنی و تصویب کمیته فنی فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم‌ملی تکواندو برای حضور در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 انتخاب شد.

فریبرز عسکری در گفت‌وگویی، اظهار داشت: انشاالله در اولین فرصت یک نشست خواهیم داشت و در مورد نفراتی که قرار است در مسابقات هنرهای رزمی حضور داشته باشند تصمیم‌گیری خواهیم کرد. فکر می‌کنم شرایط مسابقات هنرهای رزمی از لحاظ فنی نسبت به مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی سخت‌تر خواهد بود و کیفیت مسابقات در رده بالاتری برگزار خواهد شد. 

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات بازی‌های هنرهای رزمی، در ادامه افزود: قطعاً باید برای حضور در این مسابقات یک شرایط جدیدی را در نظر بگیریم و تیم بهتری را راهی ترکمنستان کنیم، به نوعی باید تیم‌مان را تقویت کنیم. با توجه به اینکه مسابقات جهانی 9 تیرماه تمام می‌شود؛ ما می‌توانیم از بچه‌هایی که در مسابقات گرند پریکس و در قالب تیم ملی قرار نمی‌گیرند در این مسابقات استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی انتخابی برگزار می‌شود یا خیر، گفت: با توجه به اینکه انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات جهانی، دانشجویان جهان و کشورهای اسلامی در فاصله کمی انجام شد؛ از عملکرد همه تکواندوکاران مطلع هستیم و از آمادگی آنها حضور ذهن خوبی داریم. نفراتی که در این 3 مسابقه حضور فعال داشتند را به اردوها دعوت می‌کنیم و احتمالا از چند وزن هم از بیرون دعوت کنیم، اما در نهایت بیشتر نفرات به صورت دعوتی در اردوها حضور خواهند داشت. البته ما یک انتخابی درون اردویی خواهیم داشت.

عسکری در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر، گفت: احتمال دارد در کادرفنی تغییراتی داشته باشیم که به زودی آن را اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین