اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۴۷۹
سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: خوشبختانه تمام کارهای به دقت انجام می شود و تیم آرامش خوبی دارد.
۲۰:۰۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبری محمدی، درخصوص شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران اظهار داشت: ما از ابتدای اسنفد ماه سال گذشته کار خود را شروع کردیم و اردو های منسجم و خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. حضور در مسابقات کشورهای اسلامی بسیار به ما کمک کرد تا تیم بهتر آماده شود، فقط یک اشکال وجود داشت آن هم این بود که ما نتوانستیم 3 بازیکن کنونی را در آن مسابقات به همراه داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی خوبی انجام شده تا اردوهایی را در ترکیه و اسلوونی برگزار کنیم. قطعاً این دو اردو هم به آماده سازی بیشتر و بهتر تیم کمک خواهد کرد. خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز طبق برنامه در حال انجام شدن است. اسکان، تغذیه و مسابقات به خوبی در حال جلو رفتن است.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران با اشاره به لغو اردوی تدارکاتی در ایتالیا، عنوان کرد: زمانی که قرعه کشی مسابقات جهانی انجام شد ما دقیقاً در گروهی قرار گرفتیم که آرژانتین و ایتالیا هم حاضر بودند. تورنمنت ایتالیا هم قرار بود با حضور همین تیم ها به همراه چین برگزار شود. بنابراین کادر فنی تشخیص داد که ایران به ایتالیا نرود.

محمدی ادامه داد: با روسیه هم هماهنگ کرده بودیم که چند روز به آنجا برویم، اما متاسفانه مشکلاتی برای صدور روادید با توجه به زمانی وجود داشت و این امر هم محقق نشد. ما برای اینکه تیم از برخی حواشی دور باشد تصمیم گرفتیم دعوت فدراسیون ترکیه را بپذیریم.

وی درمورد انتخاب سلطانی به عنوان مشاور فنی تیم ملی، تصریح کرد: واقعیت این است که تا همین لحظه هم من به شخصه حکمی را ندیده ام. چون چند روز مانده به سفر ما این انتخاب انجام شده و فدراسیون هم درگیر برگزاری مسابقات لیگ جهانی بود شاید این حکم صادر نشده است. من دوست داشتم زودتر این انتخاب انجام می شد تا می توانستیم برای سلطانی هم ویزا بگیریم تا او در سفرها هم ما را همراهی کند و در کنار تیم باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: تمام کارهایی که مربوط به حوزه سرپرستی هست را با دقت انجام داده ام و هیچ مشکلی وجود ندارد. تیم آرامش خوبی دارد و فکر می کنم کم کاری نکرده ام. سرپرست بی خبری نیستم و اگر از موضوعی خبر ندارم هزار دلیل دارد. به هرحال سلطانی از پیشکسوتان خوب والیبال ایران است و امیدوارم در ادامه بتوانیم ارتباط نزدیک تری با وی داشته باشیم. من بیشتر به دنبال اجرای وظایفم هستم و می خواهم کارم را به بهترین شکل انجام دهم.

محمدی درمورد گروه بندی مسابقات جهانی گفت: با توجه به اینکه عطایی و سایر کادر فنی قطعاً به دنبال کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هستند خیلی قرعه کشی و گروه بندی برای ما مهم نیست، اما به گفته دوستان قرعه ایران سخت است. ایتالیا و آرژانتین تیم های خوبی است و اوکراین هم شرایط خوبی دارد. ضمن اینکه اوضاع تیم ما هم خوب است و قطعاً بازیکنان می جنگند تا بهترین نتایج را بگیریم.

وی در پایان اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون والیبال تشکر می کنم که همکاری بسیار خوبی با ما داشتند. ما اردوهای خوبی برگزار کردیم که از این بابت باید از فدراسیون والیبال تشکر کرد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین