اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۴۶۸
کاوه رضایی و امید ابراهیمی که هنوز قراردادشان را با استقلال تمدید نکرده اند در لیست ذوب آهن قرار دارند.
۱۹:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که استقلال هنوز موفق نشده با بازیکنان خودش قراردادها را تمدید کند، برخی تیم ها برای برطرف کردن نقاط ضعف خودشان روی برخی مهره های این تیم حساب باز کرده اند.

یکی از این بازیکنان کاوه رضایی است که در لیست ذوب آهن دیده می شود و بازیکن دیگر امید ابراهیمی که هم در لیست ذوب آهن است و هم در لیست سپاهان. در واقع برای این دو مهره استقلال تور پهن شده و آنها هم بازیکن آزاد هستند. باید دید این دو بازیکن که البته هر دو تازه به جرگه متاهلان پیوسته اند آیا در تهران و استقلال می مانند یا اینکه حضور در نصف جهان را ترجیح می دهند؟

به هر حال رقابت برای جذب این بازیکنان خیلی جدی دنبال می شود هر چند این دو به واسطه اینکه بازیکن استقلال هستند به این تیم نزدیک ترند.

ناگفته نماند که امیر قلعه نویی تمایل زیادی دارد با شروع فصل نقل و انتقالات هرائر مگکویان را آبی پوش کند و قرار است به زودی مذاکرات بین مسوولان باشگاه ذوب آهن و استقلال برای جذب او آغاز شود.

مگویان از شرایط خود در استقلال راضی نیست چرا که اعتقاد دارد نیمکت نشینی می تواند موقعیتش در تیم ملی ارمنستان را به خط بیندازد و اگر بتواند رضایت نامه اش را دریافت کند، احتمالا با ذوب آهن قرارداد امضا خواهد کرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری