اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۳۸
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در عین شایستگی باختیم.
۲۰:۴۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری گفت: امروز در عین شایستگی باختیم و در نیمه اول و دوم موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم و به دلیل بارش باران هم مجبور بودیم توپ‌هایی هوایی بریزیم و روی یک غفلت گل خوردیم و تعویض‌هایی که انجام دادیم هجومی بود و جلال رافخایی و آهی اگر قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانستیم این نتیجه رقم نمی‌خورد.

وی ادامه داد: غافلگیر شدیم و گل دقیقه ۲ همه محاسبات ما را بهم ریخت و حریف به لاک دفاعی رفت و رو به ضد حمله آورد و شرایط جوی هم تاثیر داشت اما اگر قدر موقعیت‌هایمان را ندانیم به مشکل می‌خوردیم.

استیلی در مورد بارش باران گفت: توپ در زمین گیر می‌کرد اگر زمین صاف بود و باران به ما اجازه می‌داد روی زمین بازی خوبی انجام می‌دادیم و به خاطر بارش باران مجبور بودیم که بازی هوایی انجام بدهیم.

سرمربی ملوان در مورد داوری گفت: درمورد داوری حرف نمی‌زنم یک مقدار نیمه دوم بازی مستقیم بیشتری انجام دادیم و آرش افشین حتی دروازه‌بان حریف را هم دریبل زد اما نتوانست گل بزند.

وی در مورد ضعف جناح چپ ملوان گفت: با توجه به اینکه افشین بیشتر در فاز حمله است و دفاع چپ ما خوب است و عزیز معبودی هم خوب بازی می‌کند اما چون افشین در حمله بود گاهی اوقات با دو بازیکن حریف تنها می‌شد به مشکل خوردیم. معبودی یکی از بهترین مدافعان چپ ملوان است

استیلی در مورد وضعیت فنی گفت: یک گل عقب بودیم و مجبور به تغییرات بودیم و رافخایی هم یک خط به عقب آمد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری