اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۲۴۳

واکنش باشگاه نفت تهران به قرارداد بوعذار با استقلال خوزستان

باشگاه نفت تهران نسبت به عقد قرارداد بازیکن این تیم با باشگاه استقلال خوزستان واکنش نشان داد.
۱۷:۴۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت تهران، عباس بوعذار کنار ویسی سرمربی جدید استقلال خوزستان و افشین حیدری مدیریت جدید این باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با پیراهن تیم اهوازی عکسی به یادگار گرفته. آن هم در حالی که مدیران باشگاه استقلال خوزستان در مصاحبه های صریح فسخ یکطرفه دانیال ماهینی و شریفی و پیوستن شان به سایپا را قانونی ندانسته و به این اتفاق معترض بودند. مسولان این باشگاه براین باور بودند قانون فسخ یکطرفه تعلیق شده و قابلیت اجرایی ندارد.

عرفانیان سرپرست باشگاه نفت با ارایه مستندات قانونی پیگیر فسخ یکطرفه اسدی و علیاری که به سایپا پیوسته‌اند و همچنین بوعذار خواهد بود تا مانع تضییع حق و حقوق باشگاه شود. در نفت بازیکنی فسخ یکطرفه کرده که فی المثل قبل از فینال جام حذفی شماره حساب مسدود شده در اختیار باشگاه داده تا باشگاه نتواند میزان دریافتی وی را به پنجاه درصد برساند. همچنین باشگاه مستندات دیگری هم دارد که طبق قوانین آن‌ها را در اختیار مسئولان ذیربط در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار خواهد داد.

قدوسی سخنگوی باشگاه نفت تهران در این باره در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه از پیگیری جدی عرفانیان سرپرست باشگاه خبر داده و گفت: امیدواریم در این باره شاهد وحدت رویه در اجرای قوانین نیز باشیم. باشگاه نفت مستندات و مدارک خود را تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد و براساس آن امیدوار است حق به حقدار برسد. فصل قبل نیز برخی اعضای تیم اقدام به فسخ یکطرفه کردند آن هم در حالی که نفت در پروسه واگذاری بود و این جدایی ها و فسخ ها نمی توانست قانونی باشد کما اینکه فدراسیون در پی فسخ یکطرفه سه عضو تیم اعلام کرد نفتی ها چون باشگاه در پروسه واگذاری است حق فسخ ندارند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین