اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۱۸
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر هواداران فوتبال می‌خواهند یک فوتبال واقعی ببینند فردا به جای در خانه ماندن به استادیوم بیایند تا بازی نفت را از استادیوم آزادی ببینند.
۱۷:۵۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسن روشن در خصوص حضورش در جمع پیشکسوتان فوتبال امارات که همراه با تیم الاهلی به تهران آمده اند، گفت: تیم الاهلی در هتل مستقر است اما من به همراه دوستان اماراتی‌ام که نزدیک به ۳۵ سال پیس با هم همبازی بودیم امروز ساعاتی را در کنار هم سر کردیم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۰ پیشکسوت فوتبال امارات همراه با تیم الاهلی به تهران آمدند و ما امروز ساعاتی را در کنار هم بودیم. حتی ناهار را به درکه رفتیم تا به یاد روزگار گذشته فارغ از فوتبال در کنار هم باشیم. البته باید از باشگاه نفت هم تشکر کنم که شرایط خوبی را برای تیم الاهلی مهیا کردند و به قولی سنگ تمام گذاشتند. این باشگاه هیچ محدودیتی برای تیم الاهلی از نظر تعداد نفرات در نظر نگرفت و از نظر هتل و امکانات جانبی هم شرایط خوبی فراهم کردند و به نوعی آبروی فوتبال ایران را خریدند که باید از مسئولان این باشگاه تشکر کنم.

روشن در مورد دیدار فردای نفت مقابل الاهلی هم اظهار داشت: بازی فردا بازی نماینده ایران است و همه هواداران فوتبال اعم از پرسپولیسی، استقلالی، تراکتوری، فولادی و ... باید به استادیوم بیایند تا از تنها نماینده ایران حمایت کنند. فردا روز فوتبال ایران است و این وظیفه همه مردم خواهد بود که از این تیم حمایت کنند چرا که کار سختی پیش روی آنهاست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد:‌البته الاهلی دو مهاجم خیلی خوب دارد که مهار کردنشان سخت است اما خط دفاع نفت هم خط دفاع قدرتمندی است و سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوز می‌توانند از پس این بازیکنان بربیایند. البته نفت در بازی فردا کوچکترین اشتباهی هم نباید بکنند. تیم الاهلی در بازی‌اش در لیگ امارات ۸ گل زده و مسئولان این باشگاه پاداش خوبی هم برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته‌اند اما نفت حریف دست و پا بسته‌ای نیست و قطعا من به برد در بازی فردا برای نفت خوشبینم.

وی با بیان اینکه فردا نماینده ایران بازی دارد، اظهار داشت: از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که با خرید بلیت‌های بازی اجازه دادند هواداران زیادی به صورت رایگان به استادیوم بیایند اما ای کاش فکری هم برای رفت و آمد هواداران صورت می‌گرفت چرا که در این صورت قطعا هواداران زیادی به استادیوم می‌آمدند.

روشن در پایان با تمجید از شخصیت علیرضا منصوریان اظهار داشت: منصوریان فرد شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و قطعا او شخصیتی دارد که فراموش نمی‌شود و اگر هواداران می‌خواهند یک فوتبال خوب ببینند فردا به استادیوم بیایند و تماشاگر بازی نفت باشند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین