اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۱۲۸

باوفا: تغییرات در تیم فرنگی جوانان را به فال نیک می‌گیرم؛ نگران نیستم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: تغییرات در تیم را به فال نیک می‌گیرم و نگرانی بابت این موضوع نداریم.
۰۳:۴۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید باوفا در گفت‌وگویی،‌ درباره شرایط فرنگی‌کاران جوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را در اردوهای اخیر داشتم؛ شرایط فرنگی‌کاران جوان نسبت به مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار بهتر شده است و پیشرفت خوبی داشته‌اند. خوشبختانه از نظر آمادگی هم شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی نیست. 

وی درباره تغییرات زیاد در ترکیب این تیم نسبت به سال گذشته گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و نگرانی بابت تغییرات نداریم؛ هر چند که این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند، اما تمام بچه‌ها با انگیزه هستند و برای بهترین نتیجه روی تشک می‌روند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درباره پیش‌بینی‌اش از کسب مدال نسبت به دوره گذشته تصریح کرد:‌ مطمئنم جوانان بهترین نمایش را روز مسابقه خواهند داشت و در بهترین شرایط کشتی خواهند گرفت، اما نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چند مدال می‌گیریم، اما تمام آنها توانایی ایستادن روی سکو را دارند.

باوفا با اشاره به نفرات اعزامی به این مسابقات عنوان کرد: در وزن 50 کیلوگرم دادمرز نسبت به سال قبل باتجربه‌تر شده است. تجربه حضور در تیم ملی نوجوانان نیز به او کمک زیادی می‌کند تا موفق باشد، هر چند کشتی‌گرفتن در سبک‌وزن آسیا سخت است. رضایی در 55 کیلو اولین حضورش در تیم ملی را تجربه می‌کند. او در انتخابی کشتی‌های خوبی گرفت و قهرمان شد و در تورنمنت گرجستان هم عملکرد قابل قبولی داشت.

وی ادامه داد: در 60 کیلوگرم عبدولی بسیار جسور و جنگنده است و تنها برای پیروزی روی تشک می‌رود. کاویانی‌نژاد در 66 کیلوگرم آنقدر مطمئن کشتی می‌گیرد که خیال کادر فنی را راحت می‌کند. نیازی در 74 کیلو اولین حضورش را در رده ملی تجربه می‌کند، اما او در اردوها و تورنمنت‌ها به خوبی خودش را نشان داد.

باوفا افزود: در 84 کیلو بالی مانند نیازی اولین حضورش را تجربه می‌کند، اما با انگیزه است. در 96 کیلو نوروزی آنقدر خوب ظاهر شد که اجازه فکر کردن به گزینه دیگری را به کادر فنی نداد. در 120 کیلو حاجی‌پور که تجربه حضور در مسابقات سال قبل را دارد هر چند که موفق به کسب مدال نشد از انگیزه بالایی برای کسب مدال برخوردار است. 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خاطرنشان کرد: همانطور که دیدید بیشتر این نفرات برای اولین بار حضور در رده ملی را تجربه می‌کنند و تنها حاجی‌پور از تیم سال قبل مانده است، اما همه خوب هستند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. از تمام همکارانم در کادر فنی هم تشکر می‌کنم که با کمک آنها تیم را به خوبی آماده و روانه مسابقات خواهیم کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 25 تا 28 خردادماه در چین تایپه (تایوان) برگزار می‌شود که فرنگی‌کاران امشب (دوشنبه) عازم تایوان می‌شوند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین