اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۱۲

هواداران حق دارند از وضعيت تراكتور ناراحت باشند

نريمان‌جهان: از بدشانسي من بود كه تيم‌ملي را از دست دادم
۱۶:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-به نظرمی رسد بد شانسی سامان نریمان جهان بعد از دو گلی که به گسترش زد تمام شده باشداما در فاصله چند هفته دوباره مصدوم شدتا شرایط سخت تراکتوردر خط حمله سخت تر از قبل شود. در حالی که هواداران تراکتورسازی از روند نتیجه گرفتن تیم شهرشان ناراضی هستند. کاپیتان دوم تیم شان خیلی زود و با هماهنگی بیشتردوباره به جمع مدعیان باز خواهد بازگشت و اسباب خوشحالی سکوها را فراهم می کند.
هنوز چهار هفته از ليگ نگذشته دوباره مصدوم شدي؟‌
اين هم از بدشانسي من بود. در بازي با پديده روي يك توپ كه مي‌خواستم آن را بگيرم پايم را بيش از حد باز كردم و باعث شد همسترينگ كشاله‌ام دچار مشكل شود و نتوانم تيم را مدتي همراهي كنم.
گويا سه‌ هفته‌اي طبق تشخيص پزشك تيم به علت پارگي همسترينگ از تمرينات دور خواهي بود؟

بله، اين را پزشكان به من هم گفتند كه همسترينگم دچار پارگي شده اما احساس مي‌كنم پارگي نباشد و فقط يك كشيدگي ساده باشد.
يعني فكر مي‌كني زودتر به تمرينات تيمي برگردي؟‌
همه تلاشم را مي‌كنم كه اين اتفاق بيافتد. خدا را شكر فقط بازي مقابل استقلال صنعتي نيستم چون بعد از آن ليگ به خاطر تيم‌ملي تعطيل خواهد شد.
اما تو با اين مصدوميت تيم‌ملي را هم از دست دادي؟
نمي‌دانم چرا اين‌طور شد و واقعا بابت اين مساله ناراحت هستم. شايد قسمت اين بوده كه نتوانم در اين مقطع در تيم‌ملي حضور داشته باشم با اين حال همه تلاشم را مي‌كنم تا خيلي زود برگردم.
كادر پزشكي تيم‌ملي جوياي مصدوميت تو شدند؟‌
نه، تماسي با آن ها نداشتم و فقط دكتر صادقي، پزشك تراكتور در جريان مصدوميت و روند درماني من است.
تراكتور با احتساب تو برابر استقلال صنعتي 4 بازيكن را به همراه نخواهد داشت. فكر مي‌كني تيم بتواند نتيجه بگيرد؟
همان‌طور كه مي‌دانيد تراكتور بازيكنان زيادي دارد كه همه در يك سطح هستند و خدا را شكر از نظر مهره مشكلي نداريم. همين امر باعث مي‌شود مصدوميت يك نفر زياد تاثير در روند تيمي نگذارد چون بازيكنان درون زمين و روي نيمكت همه در يك سطح هستند و به خوبي مي‌توانند جاي همديگر را پر كنند. با اين همه اميدوارم در اين بازي برنده باشيم و ان‌شاء‌ا... روي نوار پيروزي قرار بگيريم و به جمع مدعيان برگرديم.
به نظرت علت اين مصدوميت‌هاي زود به زود بازيكنان تراكتور بدنسازي ضعيف است يا فشار تمرينات در دوره آماده‌سازي؟
باور كنيد تشخيص اين مساله براي من سخت است كه بگويم به خاطر بدنسازي است يا فشار تمرينات. چون كادرفني در اين مورد برنامه ارايه داده و ما انجام داده‌ايم. به هرحال مصدوميت جزو لاينفك بازي هر بازيكن است و ممكن است براي هر بازيكني در هر مقطعي به وجود بيايد.
اما اين تراكتور از نيمه دوم بعد از بازي با گسترش، بازي دلچسب و تماشاگرپسندي ارايه نداده و تنها يك امتياز گرفته است. فكر مي‌كني مقابل استقلال صنعتي كه حسابي يقه تيم‌هاي بزرگ را گرفته بتوانيد نتيجه بگيريد؟‌
در اين زمينه كه چرا تيم خوب كار نكرده نمي‌توانم نظر بدهم چون دقيقا علت آن را نمي‌دانم. با اين همه به نظرم تنها دليلي كه مي‌توانم به آن اشاره كنم بحث هماهنگ نبودن تيم است. تيم ما كلا عوض شده و هنوز بچه‌ها با يكديگر آشنا نيستند. تيمي در فصل جديد مي‌تواند خيلي زود هماهنگ شود كه حداقل 7، 8 نفر را از قديم داشته باشد و دو، سه نفر به آنها اضافه شود. مساله‌اي كه در تيم بارسلونا شاهد هستيم كه بازيكنان آن ها سالهاست در كنار هم هستند و هرسال با يكي، دو نفر اضافه شدند خيلي زود تيم هماهنگ مي‌شود و چشم بسته به هم پاس مي‌دهند.
اما هواداران شما از اين مساله ناراحت هستند و به قولي اين حرف‌ها را بهانه مي‌دانند. حتي شنيديم كه اگر مقابل استقلال صنعتي نتيجه نگيريد سكوهاي يادگار امام عليه تيم شعار خواهد داد؟‌
در اين مورد چيزي نشنيده‌ام اما هواداران ما حق دارند چون تيم را حمايت كردند و اين كه‌ تك‌تك آن ها از وضعيت تيم در جدول ناراحت باشند، طبيعي است. با اين حال مطمئن باشند و قول مي‌دهم كه بچه‌ها با تمام وجود كار مي‌كنند و هيچ كم‌كاري وجود ندارد. اگر كمي صبر كنند شك نكنيد همه چيز درست شده و دوباره شادي را روي سكوها خواهيم آورد. بازهم مي‌گويم هواداران حق دارند و تيم مال آنهاست.
وضعيت سربازي تو به كجا رسيد؟‌
خبري بابت اين مساله ندارم و قبلا هم به شما گفتم به وقتش در اين مورد صحبت مي‌كنيم. با اين همه اگر حضورم در تراكتور هم تمام شود بازهم دوست دارم در اين تيم بمانم و به همين خاطر تمام سعي و تلاش خودم را انجام خواهم داد تا اين اتفاق بيافتد.
و در آخر چقدر به اين تراكتور اميدوار هستي كه بتواند خودش را در كورس قهرماني قرار دهد؟
من شك ندارم كه با هماهنگ‌تر شدن بتوانيم وضعيت تيم را سروسامان بدهيم و دل هواداران را به دست بياوريم. همه بچه‌هاي تيم با جان و دل تمرين مي‌كنند و شك نكنيد به زودي تراكتور در جمع مدعيان قرار خواهد گرفت.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین