اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۸۵۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با باشگاه‌های قطری مذاکره کرده است که برخی اعتقاد دارند او در این تیم می‌ماند.
۱۶:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رسانه‌های قطری در چند روز اخیر از مذاکره سروش رفیعی با تیم الخور قطر خبر دادند و حتی امروز برخی از سایت‌های این کشور پیوستن این بازیکن به تیم الخور را قطعی دانستند. اینکه سایت‌های خبری تا چه حد منابع خبری قابل اعتمادی هستند مشخص است و بارها پیش آمده که اخبار این سایت‌ها تکذیب شده است.

اخیراً همین سایت‌های قطری از پیوستن مدافع الوکره به پرسپولیس خبر دادند در حالی که مسئولان باشگاه اصلاً این بازیکن را نمی‌شناختند. نمومه چنین اخباری را بارها در سایت‌های خبری دیده‌ایم و با توجه به این قضیه خبر پیوستن سروش رفیعی به الخور قطر را چندان نباید جدی گرفت. البته این بازیکن مذاکراتش با باشگاه‌های قطری را تکذیب نکرده، اما هنوز واکنشی نسبت به خبر قطعی شدن حضورش در تیم الخور نشان نداده است.

برخی مذاکرات سروش رفیعی با تیم‌های قطری را به نوعی بازارگرمی این بازیکن می‌دانند. از این جهت که باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد این بازیکن نمی‌خواهد به مانند نیم‌فصل رقم نجومی بپردازد و از این‌رو شماره هفت سرخپوشان به دنبال این است تا با مذاکره با تیم‌های قطری به نوعی پرسپولیسی‌ها را مجبور کند تا قرارداد مالی خوبی را با وی امضا کنند.

به نظر می‌آید احتمال ماندن رفیعی در پرسپولیس راه یافته به هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مراتب بیشتر از رفتن او به تیم قطری الخوری است که هر فصل برای بقا در لیگ ستارگان قطر می‌جنگد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین