اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۰۳
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: فصل آینده در ورزشگاه تختی شهر جم میزبان حریفان لیگ برتری خواهیم بود.
۱۶:۲۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|

بهرام رضائیان در گفت و گویی، در مورد بازسازی ورزشگاه تختی شهر جم برای میزبانی در لیگ برتر گفت: چمن ورزشگاه تختی شهر جم به طور کامل ترمیم شده و ابعاد زمین چمن ورزشگاه کاملا استاندارد است. بازسازی‌ و نوسازی رختکن دو تیم هم رو به اتمام است و فقط نصب کمدها باقی مانده است. نور ورزشگاه نیز به سطح استاندارد می‌رسد و به زودی هم اسکوربورد خریداری شده در ورزشگاه تختی شهر جم نصب خواهد شد.

وی در مورد اینکه مسئولان سازمان لیگ این بازسازی‌ها را تایید خواهند کرد یا نه گفت: بله تمامی تغییراتی که در ورزشگاه انجام شده و در حال انجام است با نظر مسئولان سازمان لیگ بوده و قرار است بعد از شب‌های قدر مسئولان سازمان لیگ و آقای فتاحی برای تایید موارد بازسازی انجام شده به شهر جم سفر کنند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد بحث نبود هتل در شهر جم برای حضور تیم‌های لیگ برتری گفت: هم در شهر جم و هم در عسلویه هتل‌های خوب و مناسب و با کیفیتی برای پذیرایی از تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و تیم‌ها می‌توانند خودشان یکی از این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله فرودگاه تا ورزشگاه هم 63 کیلومتر و در حد استاندارد است. فصل آینده تیم پارس جنوبی در شهر جم میزبان حریفان لیگ برتری خواهد بود.

رضائیان در مورد نقل و انتقالات تیم پارس جنوبی گفت: تمام نفرات جذب شده تیم با نظر مهدی تارتار سرمربی محترم تیم بوده و ما براساس فهرست ارایه شده از ایشان بازیکنان را جذب کردیم. ظرف روزهای آینده نیز با جذب 4 یا 5 بازیکن دیگر هم فهرست تیم تکمیل خواهد شد.

وی در مورد جذب حسن بیت سعید بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: بیت سعید در فهرست تارتار بوده ولی هنوز با او به توافق نرسیدیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین