اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۶۵۰

صمیمی: قهرمان جهان هم در آن شرایط رکوردش بیشتر از ۵۳ متر نمی‌شد

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: در آن شرایط برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قهرمان جهان هم بود رکوردش بیشتر از ۵۳ متر نمی‌شد.
۰۵:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد صمیمی در گفت‌وگویی، در مورد حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی اظهار داشت: شرایط بدنی‌ام خوب بود اما متأسفانه مسابقه را در زمین دوم ورزشگاه و آن هم 10 شب برگزار کردند. دایره پرتاب مناسب نبود و فواره‌های آب هم روشن بود. با این شرایط هم دیسک و هم دایره لغزنده شده بود. هرچقدر گفتیم روزانه 6 ساعت تمرین کرده‌ایم و با این شرایط پا سر می‌خورد، اما به کارشان ادامه دادند.

وی ادامه داد: 10 شب وقت خواب است نه مسابقه. کیهانی دو هفته پیش به من گفته بود جمعه 19 خرداد مسابقه برگزار می‌شود و من هم برای آن روز بدنم را تنظیم کردم، اما به یکباره گفتند دو روز زودتر برگزار می‌شود. ورزشکار که ربات نیست.

پرتابگر دیسک کشورمان عنوان کرد: سه ورزشکار بالای 65 متر داریم اما یک دایره پرتاب خوب نداریم. پرتاب اول من بالای 58 متر بود و آمده بودم ورودی بگیرم، چون خوب تمرین کرده بودم اما فکر نمی‌کردم که دایره لیز باشد و 5 پرتاب بعدی من خطا شود. زمین دوم ورزشگاه آفتاب انقلاب باد موافق دارد و این روی دیسک تأثیر می‌گذارد.

صمیمی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهم حرفه‌ای باشم باید حرفه‌ای فکر کنم، گفت: کجا ما امکانات حرفه‌ای داریم؟ مالاخوفسکی هم که رکورد 71 متر را دارد اگر در این زمین پرتاب می‌کرد رکوردش به 53 متر هم نمی‌رسید. باور کنید پول نداشتم که مولتی‌ویتامین بخرم، با این شرایط چطور می‌شود حرفه‌ای تمرین کرد؟ گفتیم حقوق 3-2 ماه پیش ما را بدهید اما این اتفاق نیفتاد. از شانس بد من یک مدت هم مصدوم شدم، هیچ ورزشکاری از رکورد خوب و مدال بدش نمی‌آید. وقتی 5 پرتاب من خطا می‌شود دلیل بر غیرحرفه‌ای بودن نیست، بلکه شرایط برگزاری مسابقه مشکل داشته است.

وی در مورد اینکه چرا برادرش محمود در رقابت‌ها شرکت نکرده است، گفت: او ناراحت است، دلیلش این بود که قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی او را انتخاب کرده بودند اما نامش را خط زدند. محمود از انتخاب‌های سلیقه‌ای ناراحت است.

این پرتابگر دیسک در پایان عنوان کرد: رسماً اعلام می‌کنم که نمی‌توانم هزینه‌های تمرینم را فراهم کنم. ما هم می‌دانیم اگر مدال بگیریم خرج یک سالمان درمی‌آید. با دو ماه تمرین نمی‌توان قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین