اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۴۹
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا فردا ۳ امتیاز را بگیریم و بعد از این بازی خود را برای اردوی پیش رو آماده می‌کنیم.
۲۰:۱۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در نشست خبری قبل از بازی تیم ملوان بندر انزلی با  گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: امیدوارم فردا بازی خوبی را انجام دهیم  وما هر 4 بازی تیم گسترش فولاد تبریز را  تجزیه وتحلیل کرده‌ایم و از زمانی که بعد از بازی با نفت به انزلی بازگشتیم، سعی کردیم یک روز هم از دست ندهیم  و حتی ریکاوری را خود بنده انجام دادم.

وی افزود: بازیکنان و اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا فردا 3 امتیاز را بگیریم  و بعد از این بازی خود را برای اردوی پیش رو آماده می‌کنیم.

استیلی ضمن تشکر از تماشاگران و هواداران ملوان اظهار کرد: امیدوارم هواداران پر شور ملوان بندر انزلی همان‌طور که در این چند بازی یار و یاور تیم بودند در بازی فردا هم همراهمان باشند و در بازی قبل یک تیم آسیایی بود، طوری تیم را تشویق کردند که حتی وقتی عقب بودیم از تشویق آن‌ها استفاده و بازی را مساوی کردیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیم گفت: در این بازی همه بازیکنان را در اختیار داریم  و محروم و مصدومی نداریم و درویشی به تیم اضافه شده است که از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی در مورد نوع بازی گفت: من در تیم‌هایی که کار کردم همیشه فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتم، فوتبالی که در کنار کارهای هجومی، کارهای دفاعی را هم به‌خوبی انجام دهد.

استیلی تصریح کرد: در ملوان ابزارهای مناسبی را در اختیار داریم که این ابزارها تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند  و در این زمان کم خیلی با تیم کار کردم زیرا بازیکنان جوان جدیدی به تیم اضافه شدند و تا در تیم این بازیکنان جا بیفتند زمان می‌برد.

وی در مورد وضعیت زمین چمن استادیوم تختی بندر انزلی گفت: ما دیروز در این زمین تمرین کردیم و مسئولان در تلاش هستند تا وضعیت چمن این ورزشگاه را سر و سامان دهند.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی درباره وضعیت روحی-روانی تیم گفت: بحث اعظم تیم ما بحث روحی _ روانی  و بحث آرامش تیمی است و تا بازیکنان بتوانند با آرامش خیال  وفقط به فوتبال فکر کنند و همه باید دست در دست هم دهیم تا آرامش به تیم برگردد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری