اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۳۸۲

استکی: نشان دادیم که هندبال ایران فراتر از آسیا است

لژپونر هندبال ایران گفت: قهرمانی دینامو با ایرانی ها نشان دهنده این است که سطح هندبالیست‌های ایرانی بسیار بالا رفته است.
۰۴:۳۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| الله‌کرم استکی، در گفت‌وگوِیی، درمورد کسب عنوان قهرمانی لیگ رومانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امسال هم توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم و باز هم پرچم ایران را در هندبال اروپا به اهتزاز در بیاوریم. بازی سختی در فینال داشتیم و هر دو تیم پایاپایی جنگیدند. به هر حال فکر می‌کنم شایسته این قهرمانی بودیم، چون در طول فصل بسیار تلاش کرده بودیم.

وی ادامه داد: من و سجاد به دلیل درگذشت مادر بزرگ‌مان شرایط روحی خوبی نداشتیم، اما با این حال برای تیم‌مان سنگ‌ تمام گذاشتیم و سرانجام توانستیم مزد زحمات‌مان را هم بگیریم. علیرضا موسوی، دیگر ایرانی حاضر در دینامو هم همیشه در کنار ما هست و با هم برای معرفی هندبال ایران می‌جنگیم.

الله‌کرم استکی، خاطرنشان کرد: نشان دادیم که هندبال ایران فراتر از آسیا است. شاکله اصلی تیم دینامو را سه تفنگدار ایرانی تشکیل دادند و اینکه نیمی از گل‌های فینال را ما به ثمر رساندیم نشان دهنده این است که سطح هندبالیست‌های ایرانی بسیار بالا رفته است.

لژیونر هندبال ایران با بیان اینکه هفته آینده به تهران خواهیم آمد، عنوان کرد: کم کم باید به فکر تیم ملی و حضور در اردوهای تیم ملی باشیم. امیدوارم بتوانیم با انگیزه و انرژی که داریم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشیم و نشان دهیم که هندبال ایران با این پتانسیل در رده ملی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین