اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۳۰۸

لزوم شفاف‌سازی باشگاه پرسپولیس در زمینه همکاری با اسپانسر

از مسئولان باشگاه پرسپولیس انتظار می‌رود در مورد نحوه همکاری این باشگاه و دریافتی‌هایش از یک سامانه شفاف‌سازی کنند.
۱۶:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اختلاف باشگاه پرسپولیس با اسپانسرش در روز‌های اخیر واکنش‌های زیادی داشته و اسنادی از سوی دو طرف منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته نزدیک 50 میلیارد تومان از اسپانسر خود پول گرفته است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون حاضر نشده‌اند در مورد دلیل اختلاف خود با اسپانسرشان شفاف‌سازی کنند و اینکه واقعا دریافتی آنها از اسپانسرشان چقدر بوده است. در اینکه هواداران پرسپولیس در یک سال گذشته نهایت همکاری را برای عضویت در سامانه تحت همکاری باشگاه پرسپولیس، داشته‌اند شکی نیست و در این مورد شرایط این باشگاه به مراتب بهتر از باشگاه استقلال است. به همین خاطر هم اسپانسر مشترک دو باشگاه سرخابی پرداختی بیشتری به باشگاه پرسپولیس داشته است.

انتظاری که از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌رود این است که در مورد نحوه همکاری، مبلغ دریافتی و مسائل مختلف پیرامون اسپانسرشان شفاف‌سازی کنند تا خیلی چیزها برای هواداران فوتبال مشخص شود. البته که هواداران پرسپولیس هم دوست دارند بدانند عضویت آنها در سامانه اشاره شده بیشتر به سود باشگاه‌شان است یا سامانه تحت همکاری باشگاه که به شدت از تمدید قرارداد خود با این باشگاه استقبال می‌کند.

نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس باید شفاف‌سازی کند و بگوید میزان توقعش از این سامانه چقدر و تعهد اسپانسرشان چه مقدار است که اکنون با وجود دریافت بیش از 50 میلیارد تومان خواهان قطع همکاری است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین