اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۲۲
برای بازی با سایپا آماده هستیم

فرکی: داوران همیشه قشر مظلوم جامعه فوتبال بوده و هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که داوران فوتبال ایران قشر مظلوم جامعه فوتبالی کشور هستند.
۱۴:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حسین فرکی پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش مقابل سایپا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، در مورد این بازی گفت: برای دیدار با سایپا آماده هستیم. ما در چهار هفته گذشته شرایط خوبی داشتیم و گرفتن 10 امتیاز از چهار بازی برای ما قابل قبول است. به خاطر همین می‌خواهیم شرایط‌مان را با حفظ عنوان صدرنشینی ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم که در لیگ بازی ساده وجود ندارد و تمام دیدارها دشوار است. امیدوارم که با این شرایط بتوانیم بازی خوبی را مقابل سایپا به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: سایپا تیم قابل احترام و بی‌حاشیه‌ای است که همیشه شرایط خوبی داشته و ما هم از این تیم شناخت کافی داریم. فکر می‌کنم هر دو تیم مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشند و من هم امیدوارم این بازیکنان کمک کنند تا بازی فردا شرایط فنی خوبی داشته باشند و البته بازیکنان بتوانند در اجرای خواست‌های کادر فنی خود موفق شوند.

فرکی افزود: بازی با سایپا اولین دیدار خارج از خانه ما محسوب می‌شود که می‌خواهیم با تمام احترامی که برای سایپا قائلیم در این بازی به پیروزی برسیم. البته باید تأکید کنم که در چهار بازی گذشته از نظر بازیکن شرایط دلخواه‌مان را نداشتیم. همان‌طور که می‌دانید دو بازیکن خارجی ما دچار مشکل شده‌اند و هادی عقیلی نیز دچار مصدومیت است که مشخص نیست فردا به میدان برود یا خیر.

وی درباره آخرین وضعیت ترانسفر شدن احسان حاج صفی و مهدی شریفی گفت: ما به شریفی اجازه ندادیم، فعلا تیم را ترک کند و باید با ما باشد، اما وضعیت حاج صفی متفاوت است و تا آخر هفته مشخص می‌شود که از سپاهان جدا می‌شود یا خیر. البته احتمال جدایی او از سپاهان زیاد است. البته باید بگویم نمی‌دانم حاج صفی می‌خواهد به چه تیمی برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا از محرم نویدکیا خبر جدیدی دارد یا خیر، اظهار داشت: نویدکیا مدتی است که با تیم نیست، اما وجودش می‌تواند به ما کمک کند. من امیدوارم مسئله نویدکیا حل شود تا بتواند به سپاهان کمک کند.

فرکی در خصوص اعتراض‌هایی که در چند هفته گذشته به داوران لیگ برتر شده است، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم داوران همیشه جزو قشر مظلوم فوتبال ما و محروم از سهم فوتبال هستند. مسلماً بخش‌های مختلفی در فوتبال ما وجود دارد و ممکن است اشتباه در همه بخش‌ها رخ دهد و حتی تکرار شود، اما ما فقط روی بحث داوری صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما روی بحث داوری حساس می‌شویم و یک اشتباه داور را بزرگ می‌کنیم مسئله‌ای که فضای فوتبال را ملتهب می‌کند و تکرار این اعتراضات فضا را ملتهب‌تر.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تأکید دوباره براین مسئله که داوران فوتبال قشر مظلوم این رشته هستند، عنوان کرد: خوشحالم که هیچ وقت در مورد داوران قضاوت ناعادلانه و بد نداشته‌ام حتی زمانی که داوری به ضرر تیمم بوده کوتاه آمدم چون معتقدم داوران هم جزوی از این فوتبال هستند ما باید به داوری کمک کنیم و بدانیم اگر آنها تحت فشار باشند و اشتباهاتشان بزرگ شود در ادامه نتایج خوبی حاصل نخواهد شد. ما به داوری کمک می‌کنیم تا اشتباهاتشان کمتر شود.

فرکی افزود: درست است ما باید به داوران و کارشان کمک کنیم اما آنها هم باید با استرس و فشار کمتر و البته تمرکز بیشتر کارشان را انجام دهند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین