اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۱۶۵

سیمئونه با 33 بازیکن و 33 وضعیت مختلف

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا با توجه به تحریم فیفا با تیمی محدود و مشروط اما کامل و قوی روبرو است.
۱۵:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دیگو سیمئونه سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا با توجه به تصمیم اخیر CAS و دادگاه عالی وابسته به کمیته انضباطی فیفا، تنها 33 بازیکن در اختیار دارد و می‌داند که تیمش حق خرید بازیکن تا تاریخ اول ژانویه 2018 را نخواهد داشت.

این تحریم البته برای اتلتیکومادرید چندان هولناک و ناامید کننده نبوده است چرا که تنها سرچی و موریرا به احتمال زیاد از اتلتیکومادرید خواهند رفت و این تیم، سایر مهره‌های کلیدی خود را در اختیار خواهد داشت. گریزمان رسما اعلام کرده که خیال رفتن به منچستریونایتد را ندارد و می‌خواهد در اتلتیکومادرید بماند. تیاگو البته در حال خروج از باشگاه است اما به خاطر سنش خود به خود این اتفاق رخ می‌داد.

گامیرو و گایتان نیز قرارداد خود را به زودی منعقد خواهند کرد و فرناندو تورس برای یک سال دیگر فوتبال حرفه‌ای خود را تمدید کرده و در لباس اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد. این تیم اوبلاک و سائول را نیز در اختیار داشته و به زودی قرارداد این 2 بازیکن نیز تمدید خواهد شد.

سیمئونه با 33 بازیکن که البته هر یک داستان خود را دارد، باید به هواداران صبور تیمش قول قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین