اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۱۲۵
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
۰۳:۵۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم‌‌های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو از ساعت 23 شب گذشته در ورزشگاه Podgorica City شهر پودگوریسا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند- رامین رضاییان- مرتضی پورعلی گنجی- پژمان منتظری- سعید اقایی- سعید عزت الهی- احسان حاج صفی- اشکان دژاگه- مهدی ترابی- کریم انصاری فرد و سردار آزمون 11 بازیکنی بودند که در ابتدای بازی به میدان رفتند هرچند که در نیمه دوم به دفعات ترکیب تیم ملی دچار تغییراتی شد.

سردار آزمون روی یک کار خوب تیمی در دقیقه 10 با پاس گل مهدی ترابی برای تیم ملی گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه مونته نگرو فشار حملاتش را بیشتر کرد و طی چندین ضدحمله خطراتی را روی دروازه ایران پدید آورد که خط دفاعی و بیرانوند این حملات را دفع کردند.

در ادامه و در دقیقه 32 این بار مونته‌نگرو روی یک کار تیمی موفق شد توسط استفان یووتیچ با ضربه‌ای دقیق از پشت محوطه جریمه ایران گل تساوی را برای میزبان به ثمر برساند.

در نیمه دوم و در دقیقه 60 آزمون گل زیبایی را به سبک گل‌های زلاتان برای تیم ملی به ثمر رساند تا تیم ملی از حریفش پیش بیفتد.

در ادامه این نیمه، میزبان فشارش را بیشتر کرد اما این حملات نتیجه ای در بر نداشت و ایران بازی را 2 بر یک به سود خود به پایان برد.

در دقیقه 81 این دیدار مرتضی پورعلی گنجی از ترکیب ایران اخراج شد.

مونته‌نگرو در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا و در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها بعد از لهستان در رده دوم قرار دارد و از شانس‌های صعود به جام جهانی محسوب می‌شود.

تیم‌‌های ملی ایران و مونته‌نگرو قبل از جام جهانی 2014 برزیل نیز در اردوی اتریش به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران پیش از دیدار حساس مقابل ازبکستان از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی به این پیروزی روحیه پخش دست پیدا کرد تا قبل از اینکه به خاطر برد احتمالی مقابل حریف آسیای میانی و صعود به جام جهانی جشنی در تهران برپا شود، جشن مقدماتی با این پیروزی در کشور مونته نگرو برگزار شود.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری