اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۸۶
هدف ما این است که رتبه ملوان در جدول رده‌بندی یک رقمی شود
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی تأکید کرد که جایگاه پرسپولیس تغییر خواهد کرد و هواداران این تیم باید صبر داشته باشند.
۱۰:۲۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: در این مدت سعی کردیم که شرایط ملوان را به حالت مطلوب برسانیم. از احمد دنیامالی (رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان) هم تشکر می‌کنم که به دنبال پرداخت حق و حقوق بازیکنان است.

وی در ادامه افزود: برای ما خیلی مهم بود که بازیکنان ملوان در مدت کوتاهی که با آنها کار کرده‌ایم، تاکتیک‌پذیر نشان داده‌اند و شرایط خوبی را ایجاد کردند تا امتیازات لازم را بگیریم. ما روز به روز بهتر می‌شویم و امیدوارم شرایط تیمی ما بهتر از این شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص برنامه‌هایش تصریح کرد: مهمترین کار ما تمرین دادن به تیم و آنالیز حریفان است. ما در زمانی کوتاه یکسری از مشکلات تیم را برطرف کردیم. مهمترین مسئله برای ما ایمان داشتن بازیکنان است که با توانایی‌های خودشان کار کنند. از طرفی نقش هوادار در روزهای سخت تعیین‌کننده است. اگر فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم مردم پشت تیم خواهند بود. خوشبختانه در شهری بازی می‌کنیم که مردم از تیم‌شان حمایت لازم را دارند.

استیلی با اشاره به وضعیت بازیکنانش تصریح کرد: در فصل نقل‌وانتقالات یکسری بازیکن قرارداد نداشتند و رفتند. ما اگر یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم‌، تیم‌مان کامل‌تر می‌شود. خوشبختانه الان نسبت به جوان‌های‌مان شناخت پیدا کرده‌ایم. سال گذشته جوانان خوبی را به راه‌آهن آوردیم و امسال هم این کار را تکرار خواهیم کرد، البته در تیم ملوان. این جوانان می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، تأکید کرد: سعی می‌کنیم بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم. هدف‌مان این است که در جدول رتبه‌ای یک رقمی را به خود اختصاص داده و فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در چهار هفته از لیگ فوتبال روانی را به نمایش گذاشته است، گفت: به اعتقاد من ذوب‌آهن نسبت به تیم‌های دیگر شرایطش بهتر بوده و فوتبال خوبی را نمایش می‌گذارد. 

استیلی ادامه داد: عملکرد تیم‌ها در اوایل فصل هیچ چیزی را مشخص نمی‌کند. اگر خاطرتان باشد زمانی برق شیراز نیم‌فصل اول در جایگاه نخست ایستاد، اما در پایان فصل این تیم سقوط کرد. این مسائل به خاطر این است که برخی تیم‌ها بدنسازی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه لیگ ما نوسان دارد، به وضعیت پرسپولیس اشاره و خاطرنشان کرد: قطعاً جدول تغییر می‌کند. هواداران پرسپولیس بدانند که شرایط پرسپولیس تغییر خواهد کرد و باید صبر داشته باشند. پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی انجام داد، اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت‌های خود را ندانستند. با این حال اگر هواداران پشت تیم باشند، پرسپولیس نتیجه می‌گیرد.

استیلی در خصوص دیدار سه‌شنبه‌ تیمش مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: ما چهار بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم. آنها در بازی مقابل سیاه‌جامگان به برتری رسیدند و با شرایط خوبی به مصاف ملوان خواهند آمد. البته بازیکنان ما با توان بالا مصمم به گرفتن سه امتیاز این بازی هستند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری