اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۷۹۱

تیم به زودی جان دوباره می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد استقلال خوزستان شایعه است.
۱۲:۱۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهمن روشنایی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط استقلال خوزستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال خوزستان با تمام مشکلات و معضلاتی که با آن روبرو بود توانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. در اولین تجربه‌ آسیایی توانست از اعتبار فوتبال تیم‌مان دفاع کنیم و در مقابل حریفانی که تا دندان مسلح بودند عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد شایعاتی که در مورد واگذاری امتیاز باشگاه استقلال خوزستان مطرح شده است، عنوان کرد: باشگاه استقلال خوزستان در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و در قلب مردم خوزستان جای گرفته است. به همین خاطر همه در حال تلاش هستند تا شرایطی به وجود بیاید که استقلال خوزستان در فصل آینده هم به فعالیت خود مثل گذشته با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهد. دکتر شریعتی استاندار خوزستان در فصل گذشته توجه بسیار زیادی به استقلال خوزستان داشت و همیشه این تیم را مورد لطف قرار می‌داد. در بسیاری از مقاطع که هیچکسی اهمیتی به مشکلات تیم نمی داد شریعتی پا پیش گذاشت تا مشکلات را حل کند.

سرپرست استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: این روزها بازار شایعات داغ است و هر روز در رسانه‌ها استقلال خوزستان را به استانی دیگر می‌فرستند که همه شایعه است. تمامی اخباری که این روزها در مورد تیم می‌شنوید در حد شایعه است. از هواداران می‌خواهم نگران نباشند و به اخبار مربوطه گوش ندهند. استقلال خوزستان در روزهای آینده جان دوباره می‌گیرد و با قدرت تمام به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین