اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۴۰۲
مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی در مورد وضعیت سینا عشوری، گفت: در مورد اینکه آیا می‌توانیم از سینا عشوری و 3 سهمیه آزاد خود در لیگ هفدهم استفاده کنیم از سازمان لیگ و فیفا استعلام گرفتیم.
۱۴:۰۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد جواد پاینده در گفت و گویی پیرامون مذاکرات باشگاه برای حفظ بازیکنان تیم گفت: همانطور که پیش از این گفته شد روند آغاز مذاکرات با بازیکنان از هفته گذشته آغاز شده بود اما پس از انتخاب سرمربی این روند سرعت بیشتری گرفته تا ان‌شاالله پیش از آغاز دور جدید تمرینات برای حضور در فصل جدید تیم کاملی در اختیار کادر فنی قرار گیرد.

وی افزود: مهدی کیانی کاپیتان با تعصب تراکتورسازی که البته یک فصل دیگر قرارداد داشت مثل همیشه نهایت همراهی و همکاری را با باشگاه انجام داد و توافق مالی لازم برای حضور در فصل جدید هم صورت گرفت. کاپیتان با تعصب تراکتورسازی همان مبلغ فصل گذشته را برای قرارداد سال جدید در نظر گرفت که این حرکت واقعا ارزشمند است. محمد نوری هم که یکی دیگر از بازیکنان باتجربه و از بزرگ تر های تیم محسوب می‌شود قرارداد خودش را بدون هیچ مشکلی برای یک فصل دیگر تمدید کرد. در واقع بزرگ تر های تیم نهایت همکاری و همراهی را با توجه به شرایط باشگاه داشتند و تعصب خودشان به پیراهن تراکتورسازی را ثابت کردند. ان‌شاالله سایر بازیکنان هم به همین شکل برای تمدید قرارداد و توافق فصل جدید همراهی و همکاری می‌کنند.


مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در خصوص مذاکره با خالد شفیعی مدافع این تیم هم گفت: در حال حاضر خالد شفیعی و فرزاد حاتمی تنها بازیکنانی هستند که با تراکتور قراردادی ندارند و مذاکرات برای تمدید قرارداد این دو بازیکن ارزشمند آغاز شده است. البته وضعیت اخباری و سعید آقایی هم به همین ترتیب است با این تفاوت که ابتدا باید رضایت باشگاه‌های سایپا و گسترش فولاد جلب شود که در این بخش هم تلاش‌های زیادی صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت. مذاکرات با خالد شفیعی هم به خوبی پیش می‌رود و نتیجه خواهد داد. سایر بازیکنان هم با همه وجود می‌خواهند در این فصل به تیم کمک کنند و برای توافق مالی فصل جدید مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.


پاینده همچنین پیرامون زمان تسویه حساب باشگاه با بازیکنان این تیم گفت: به امید خدا به زودی کلیه مطالبات بازیکنان حتی از محل فصل های گذشته پرداخت خواهد شد که در اینصورت یک اتفاق بسیار ارزشمند و حتی بی سابقه روی می‌دهد. در واقع برای اولین بار است که همه مطالبات سال های گذشته را تسویه می‌کنیم و بعد از آن در خصوص فصل جدید با بازیکنان صحبت می‌شود در حالی که روند کار در سال های گذشته اینگونه نبوده و همه بازیکنان از سال ها پیش طلب دارند. منابع مالی لازم برای تسویه حساب هم با وجود همه مشکلات تامین شده و ان‌شاالله پیش از شروع تمرینات مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس پیرامون آخرین وضعیت سینا عشوری، گفت: تردیدی وجود ندارد که خواسته باشگاه حفظ سینا عشوری و استفاده از این بازیکن شایسته است اما با توجه به اخبار و تحلیل های متفاوتی که شنیده می‌شود در این مورد استعلام کرده ایم و منتظر پاسخ مسئولان سازمان لیگ هستیم. همچنین در خصوص موضوع جذب 3 بازیکن آزاد هم از فیفا استعلام صورت گرفته که به زودی پاسخ استعلام به باشگاه اعلام می‌شود. امیدواریم پاسخ هر دو استعلام مثبت باشد و هم بتوانیم بازیکن ارزشمندی مثل عشوری را در اختیار داشته باشیم و هم برای استفاده از 3 سهمیه بازیکن آزاد مشکلی وجود نداشته باشد. در واقع هیچ مشکلی برای توافق و ادامه همکاری با عشوری وجود ندارد و تنها در انتظار رفع موانع قانونی هستیم که ان‌شاالله این مشکل هم حل خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین