اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۸۱۷
مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: با حضور در تمرینات و تماشای مسابقات تیم‌ها عملکرد گلرهای لیگ فوتبال ایران را می‌بینم.
۱۰:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سعیدعزیزیان در مورد وضعیت دروازه‌بانان لیگ برتر و اینکه آیا عملکرد آن‌ها را زیر نظر دارد عنوان کرد: بنده عملکرد دروازه‌بانان رده سنی امید را زیر نظر دارم. در تمرینات ملوان، استقلال، پرسپولیس، استقلال خوزستان و استقلال اهواز حاضر شدم. محمدرضا اخباری که در تراکتورسازی به طور ثابت بازی می‌کند عملکردش را دیده‌ام و تمام مسابقات او را از تلویزیون مشاهده کردم البته هنوز فرصت دیدن بازی‌های او را از نزدیک پیدا نکرده‌ام که به زودی این کار را خواهم کرد.

وی در مورد عملکرد اخباری اظهار داشت: او در چهار بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد. شاید او اشتباهات کوچکی انجام داده باشد ولی در کل طبق آنالیز کاملی که از عملکرد او داشتم واقعا برای تیمش مفید عمل کرده است.این آنالیز‌ها را هفته‌ای یک بار با کادر فنی بررسی می‌کنیم تا اطلاعات کاملی از عملکرد نفرات تیم داشته باشیم.

عزیزیان در ادامه یادآور شد: عملکرد گودرز داودی در تمرینات استقلال اهواز را نگاه کردم و همچنین با مربیان این تیم در ارتباطم. این هفته به تمرینات ملوان می‌روم تا وضعیت محسن‌زاده را از نزدیک مشاهده کنم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید در این مورد که آیا عملکرد بازیکنان رده سنی امید را در پست دروازه‌ زیر نظر دارد و در این رابطه انتقاداتی به تیم امید وارد شده است تصریح کرد: بله تا آنجا که توانستم به تمرینات تیم‌ها رفتم و با ارتباط با مربیان عملکرد این نفرات را زیر نظر داشتم.

وی در مورد اینکه آیا دروازه‌بان جدیدی نظرش را جلب کرده است گفت: یک گلر خوب در ملوان بندرانزلی دیدم. آیدین قویدل دروازه‌بان خوبی است که او را به محمد خاکپور معرفی کردم و عملکردش را زیر نظر دارم.

عزیزیان در مورد وضعیت امیر عابدزاده و اینکه او در کجا فعالیت می‌کند عنوان کرد: متاسفانه عابدزاده اکنون تیم ندارد و با او در تماس هستم و تلاشم را می‌کنم تا به این دروازه‌بان کمک کنم. باید دید چرا این مشکل به وجود آمده و بتوانیم به او کمک کنیم.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید در مورد اردوی هلند گفت: اردوی خوبی در پیش داریم. باید تمرینات آماده سازی را با جدیت پشت سر بگذاریم تا رفته رفته نقایص تیم برطرف شود.

وی در مورد عملکرد دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: ایمان صادقی گلر جوانی است که در سه بازی ابتدای تیم به میدان رفت. بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس سخت است. او به زمان بیشتری نیاز دارد تا اشتباهات خود را تکرار نکند. سوشا مکانی هم پس از تعطیلات لیگ در دو جلسه محرومیت درون دروازه قرار گرفت. فکر می‌کنم او روی گل اول می‌توانست بهتر و محکم‌تر از دروازه‌ خارج شود و به خاطر اینکه سرعتش کم بود دیر به توپ رسید.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران، رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون کمک کنند تا تیم ملی امید بتواند بعد از 40 سال به المپیک برود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین