اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۹۵۲
هافبک ۲۰ ساله استقلال احتمالا بامداد فردا (یکشنبه) در اردوی این تیم در العین حاضر خواهد شد.
۱۹:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| با توجه به حذف تیم فوتبال جوانان ایران از مسابقات جام جهانی، اعضای این تیم قرار است امشب از طریق دبی وارد تهران شوند.

امید نورافکن کاپیتان جوانان ظهر امروز با علیرضا منصوریان صحبت کرد و قرار شد اگر مشکل خاصی پیش نیاید این بازیکنان بامداد فردا به اردوی استقلال در العین اضافه شود. این در حالی است که استقلالی‌ها ویزای نورافکن را هم گرفته‌اند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
امید نور افکن ضعیف ترین بازیکن جوانان ایران بود امثال نور افکن عرق ملی ندارند فقط عرق باشگاهی دارند ای کاش امیر حسین پیروانی بجای دعوت استقلالیها پرسپولیسیها را به تیم جوانان دعوت میکردند نورافکن بجای اینکه توپ را گل کند توی دستهای بازیکن پرتغالی زد انشااله تقاص کارت را باحذف استقلال ازاسیا میگیری که استقلالیها دل مردم را خون کردندتیم ملی جوانان را نورافکن فدای استقلال کرد دست خدا بالاترین دستهاست وبالاخره استقلال هم حذف می شود
کابوس دو دقیقه
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳
ببند اون حلقتو اون موقع که خرس پاکوتاتون ( هدایتی دل دزد ) داورا رو با پول میخره و لیگ رو با تبانی با شجاع خلیل زاده تموم میکنید چرا اون موقع نمیگی خدا ناظر اعمال ما هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
آناشناس محترم چرا باتعصب کور کورانه پرسپولیسی قضاوت می کنی ؟ چرا نورافکن عرق ملی نداره یعنی فقط پرسپولیسی ها عر ق ملی دارند ، اگر استقلالی ها دعا کنند که پرسپولیس حذف شود بهتر است . باید بدانی تیم ملی ، پرسپولیس و استقلال همه مال ایران است و هرکدام افتخار کسب کنند برای ایران است لطفا اینگونه قضاوت نکنید!
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری