اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۹۲۷
مربی معروف و بازنشسته فوتبال آلمان معتقد است توماس توخل از بورسیادورتموند جدا می‌شود.
۱۷:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  اوتمار هیتسفلد نیز به آن دسته از کارشناسانی پیوست که فکر می‌کنند توخل در فصل بعد جای خود را به مربی دیگر در تیم دورتموندی می‌دهد.

بعد از آنکه اختلافات زیادی میان کادر فنی و مدیریت بورسیا بروز کرد، این موضوع در رسانه‌ها انعکاس گسترده‌ای یافت و تحلیل‌گران نیز در مورد آن، بحث کردند.

هیتسفلد در این مورد به روزنامه بلیک گفت:توخل فصل بعد مربی دورتموند نیست. این باور من است.

او ادامه داد:وقتی چنین اختلافاتی بروزکرده، به نظر قابل حل نخواهد بود. اشتباه است که فصل شروع شود و چنین فضای کاری میان کادر فنی و مدیریت باشگاه باشد.

هیتسفلد که خود در دورتموند سال‌ها کار کرده، در مورد شانس قهرمانی تیم سابقش در فینال جام حذفی نیز عنوان کرد:دورتموند شانس بیشتری دارد.دورتموند در بوندس‌لیگا سوم شد، فرانکفورت یازدهم. دورتموند 72 گل در کل فصل زد، فرانکفورت 36 گل. این آمار نشان می‌دهد نسبت به حریف چه برتری دارد.ضمن آنکه برای توخل کسب قهرمانی بسیار حائزاهمیت است.

وی در مورد لوسین فابرو که جانشین احتمالی توخل در بورسیا نیز است، نیز اظهارداشت:مسلما او نامزدی برای دورتموندی‌ها است. چون در گلادباخ کار کرده و در تیم نیس فرانسه نیز عملکردش فوق‌‌العاده بوده است.من به موفقیتش در صورت حضور در دورتموند اعتقاددارم. چون او نابغه تاکتیک است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری