اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۸۸۹
سعید ملایی نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست مقابل نماینده ژاپن به مدال نقره دست یافت.
۱۳:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پیکارهای جودو قهرمانی آسیا طی روزهای پنجم تا هفتم خردادماه به میزبانی هنگ کنگ و در ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن ولودروم برگزار می شود که تیم کشورمان با 6 جودوکار در بخش مردان و دو نماینده در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو در فینال مسابقات به مصاف نماینده ژاپن رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره قناعت کرد.

سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی کشورمان دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم به مصاف اوساما از قطر را در کمتر از 100 ثانیه ضربه فنی کرد.

ویدریک چهارم نهایی لی مون جین از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی ملایی برای صعود به دیدار نهایی ولادمیر زولیف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد.

محمد رشنونژاد در وزن 60- کیلوگرم،علیرضاخجسته در وزن 66- کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم، وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم و حمیدملک زاده در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران مردان در این مسابقات هستند.

همچنین تیم دو نفره بانوان با ترکیبدنیا آقایی در وزن 70- و طاهره آذرپیوند در وزن 52- تشکیل می دهند. محمد منصوری هدایت تیم مردان وتکتم بیدل هدایت تیم بانوان را برعهده دارند.

لازم به یادآوری است که، محمد رشنونژاد در وزن 60- کیلوگرم نقره گرفت، محمد محمدی بریمانلو، علیرضا خجسته، قاسم نوری زاده و طاهره آذرپیوند هم از دور مسابقات حذف شدند.

صبح امروز نیزحمیدرضا ملک زاده نماینده وزن 100+کیلوگرم، وحید نوری در وزن 90- کیلوگرمودنیا آقایی در وزن 70-کیلوگرم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

محمد رشنونژاد نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی در این مسابقات به مدال نقره دست یافت. بدین ترتیب تیم ملی جودو ایران با مدال نقره ای که سعید ملایی کسب کرد، با دو نشان نقره به کار خود در این دوره از رقابت های انفرادی جودو قهرمانی آسیا پایان داد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری