اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۷۲

رییس هیات مدیره سپاهان: به پادوانی و پریرا پولی نمی‌دهیم

منوچهر نیکفر می‌گوید صادر نشدن ITC دو بازیکن خارجی سپاهان به مدیر‌برنامه‌های آنها ارتباط دارد و اگر مشکل‌شان درست نشود، سپاهان پولی به آن‌ها پرداخت نمی‌کند و غرامت هم می‌گیرد.
۱۲:۳۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-منوچهر نیکفر با بیان اینکه عملکرد سپاهان در چهار هفته گذشته از لیگ‌برتر راضی کننده بوده، گفت: سپاهان تا حدود زیادی به ثبات رسیده و امسال توانست عملکرد اواخر لیگ چهاردهم را ادامه دهد. علی‌رغم بحث‌های یک سال پیش و مشکلات مالی، روحیه بازیکنان تیم بالاست و به هماهنگی نسبتا خوبی رسیده‌اند. در فصل نقل‌و‌انتقالات ۹۹ درصد ساختار تیم سال گذشته حفظ شد و از بابت جابه‌جایی بازیکن تغییر آنچنانی نداشتیم. امیدواریم که بهتر از شرایط فعلی شویم. تا به حال مشکل خاصی نداشتیم و به دنبال این هستیم که با قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

رییس هیات مدیره سپاهان درباره مشکلات مالی این تیم، خاطر‌ نشان کرد: تمام مطالبات بازیکنان از فصل گذشته را پرداخت کرده‌ایم، اما همان طور که می‌دانید کشور با رکورد اقتصادی مواجه است و جذب اسپانسر خوب تا حدودی سخت شده است. به دنبال این هستیم که با تامین بودجه ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان در فصل جاری را در ۲۰ روز آینده پرداخت کنیم. نمی‌خواهیم مشکلات مالی و حاشیه‌ها وارد تیم شوند و روی روحیه آنها تاثیر بگذارد. سپاهان تیم ریشه‌داری است و هیچ گاه حقوق بازیکنانش را ضایع نکرده است. وظیفه هیات مدیره هم تامین هزینه‌های جاری تیم است.

وی با اشاره به اشتباه صورت گرفته در ثبت قرارداد دو بازیکن خارجی سپاهان، لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی خاطر‌ نشان کرد: این دو بازیکنان خوبی هستند، اما صادر نشدن ITC آنها مربوط به باشگاه نیست. مدیر برنامه‌هایی که آنها را به باشگاهمان معرفی کرده‌اند مسئول حل مشکلات آنها هستند و اگر نتوانند این کار را انجام دهند از آنها غرامت می‌گیریم. روی این دو بازیکن حساب کرده بودیم اما با مشکل فعلی از داشتن یک مهاجم و یک مدافع خوب محروم شده‌ایم.

نیکفر در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یک باشگاه مجازی در برزیل هر فصل از این قبیل بازیکنان را به باشگاه‌های دیگر قرض می‌دهد تا از قبال آن پولی به دست بیاورد، تاکید کرد: ما که وقت نداریم به برزیل برویم و کاغذی بودن یا نبودن این باشگاه را تایید کنیم. عده ای از مدیر‌برنامه‌ها بازیکنان خوب را به ما معرفی می‌کنند و ما هم بعد از تحقیق و بررسی آن‌ها را جذب می‌کنیم. اگر مشکل این بازیکنان حل نشود، خودشان باید پاسخگو باشند و ما هزینه‌های لازم را از آن‌ها می‌گیریم. اگر مشکل این بازیکنان حل نشود، باشگاه هیچ پولی بابت قرارداد به آن‌ها نمی‌دهد و غرامت هم می‌گیرد.

رییس هیات مدیره سپاهان درباره اختلاف‌نظر محرم نویدکیا و باشگاه سپاهان و حاضر نشدن این بازیکن در تمرینات، گفت: نویدکیا همیشه در اختیار تیم ما بوده و پایه و اساس تیم محسوب می‌شود. اختلاف‌نظر او به این خاطر است که گویا او به بازیکنی گفته که در سپاهان می‌ماند اما سرمربی تیم بازیکن مذکور را نخواسته است. در سپاهان اصولی داریم و با توجه به در دسترس نبودن محرم، شایعه‌های زیادی درباره او ساخته می‌شود. به دنبال این هستیم که مشکل او را به سرعت حل کنیم. او بازیکن و پیشکسوت سپاهان محسوب می‌شود. امیدواریم اختلاف نظر با او را حل کنیم اما او فعلا در دسترس نیست!

نیکفر در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف‌نظر با خلیلیان ارتباطی به موضوع دو بازیکن خارجی این تیم داشته است، گفت: این موضوع ارتباطی به اختلاف هیات مدیره با خلیلیان نداشت و مشکل آن ها به مدیر برنامه‌هایشان ارتباط دارد.

وی درباره احتمال دعوت از احسان حاج‌صفی و مهدی شریفی برای حضور در تیم‌های اروپایی نیز گفت: در مقطع فعلی سپاهان با مشکل کمبود بازیکن مواجه است و بحث شریفی هم مطرح شده است. مهره‌های کارساز تیم ما در حال حاضر با مشکل مواجه شده‌اند اما افتخار هم می کنیم که بازیکنی از سپاهان در خارج از کشور فعالیت کند. درباره این موضوع نیاز به هم‌فکری داریم.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین