اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۴۸۵
سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: تمام مشکلاتی که در فوتسال ایران وجود دارد عدم توجه مسئولین فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته فوتسال است.
۱۴:۴۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا عقابی در گفت‌وگویی، در مورد بحث تبانی 2 تیم فوتسال نفت امیدیه و آتلیه طهران قم گفت:این از اتفاقات نادر و عجایب فوتسال دنیاست که ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال در حالی که بازی در جریان است تماشاگران را از زمین مسابقه خارج کنند.

وی در ادامه گفت: در این مسابقه در زمانی که ما 2 بر یک از تیم مقاومت قرچک جلو بودیم نفت امیدیه هم 2 بر صفر از تیم آتلیه طهران قم پیش افتاده یعنی همان نتیجه‌ای که نفت امیدیه و سن ایچ ساوه به لیگ برتر صعود می‌کنند. چگونه است وقتی ما 3 بر 3 به تساوی رسیدیم و بازی تمام شد تیم نفت امیدیه در 47 ثانیه به اتمام بازی 2 گل دریافت کرد.آخر مگر می‌شود در 47 ثانیه 2 گل رد و بدل شود این واقعا از عجایب دنیاست.

سرمربی سن‌ایچ ساوه در پاسخ به حیدری سرمربی نفت امیدیه که مدعی شده تیم سن‌ایچ ساوه تبانی کرده گفت: اصلا چنین چیزی ممکن نیست. شما اگر فیلم بازی را تماشا کنید می‌بینید که چند توپ به تیر دروازه ما برخورد کرده،حتی زمانی که بازی تساوی بود دو توپ ما به تیر دروازه مقاومت برخورد کرد و حتی در ثانیه‌های آخر هم توپ مقاومت به تیر دروازه ما خورد. به نظر شما اگر این توپها گل می‌شد آیا باز می‌گفتند ما تبانی کردیم؟آیا ما با تیر دروازه هم تبانی کردیم؟ آیا به نظر شما این تبانی است؟واقعا متاسفم برای کسانی که چنین حرفهای می‌زنند.

وی همچنین گفت: من می توانم حرفهای خودم را مبنی برتبانی بودن بازی نفت امیدیه و اتلیه قم اثبات کنم در بازی ما در ساوه با آتلیه طهران قم در پایان بازی درگیرهای لفظی بین دو دروازبان دو تیم صورت گرفت. همین حیدری سرمربی تیم نفت امیدیه در حضور نماینده فدراسیون،رئیس هیت فوتبال ساوه و خبرنگاران صدا سیما در ساوه به صراحت ما را تهدید کرد گفت که اگر در بازی آخر روبروی اتلیه قم سن ایچ به گل نیاز داشت برای صعود به لیگ برتر ما در آن بازی 20 گل می خوریم تا سن‌ایچ ساوه صعود نکند، شما اگر سری به جدول مسابقات و بازیهای خارج از خانه آتلیه قم بزنید می‌بینید آتلیه تاکنون در بازیهای خارج از خانه چند امتیاز گرفته است.

وی در پایان گفت: تمام مشکلاتی که در فوتسال ایران وجود دارد عدم توجه مسئولین فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی و کمیته فوتسال است،اگر در اتفاقات سالهای قبل برخورد می‌شد اکنون دوباره شاهد این اتفاقات نبودیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری