اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۱۹۳

حدود 10 هزار نفر از طرفداران استقلال در آزادی حضور دارند+ تصاویر

تعدادی از تماشاگران تیم استقلال در فاصله باقیمانده تا آغاز مسابقه از فرصت استفاده کرده و نظاره‌گر مسابقات اتومبیلرانی در ورزشگاه آزادی هستند.
۱۸:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تماشاگران علاقمند به تیم استقلال از ساعت‌ها قبل در استادیوم حضور پیدا کردند.

* در حال حاضر حدود 10 هزار نفر از علاقمندان به تیم استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشستند و تعدادی از هواداران هم در طبقه دوم مستقر شدند.

* مسئولان برگزاری مسابقه باز هم موسیقی‌هایی را برای طرفداران پخش می‌کنند که صدای زیاد این موسیقی‌ها باعث شده تا طرفداران به داخل راهروها پناه ببرند.

* تعدادی از تماشاگران تیم استقلال از فرصت استفاده کرده و بعد از استقرار روی سکوها و پیدا کردن صندلی‌هایشان برای تماشای مسابقه اتومبیلرانی و حرکات اتومبیل‌های حاضر در پیست این مجموعه با پرچم‌های آبی‌رنگ به آنجا رفتند.

* طرح موزائیکی که طرفداران استقلال آماده کرده‌اند با نام استقلال در روبروی جایگاه تزئین شده و تماشاگران در جایگاه‌های خود مستقر می‌شوند.

* یکی از لیدرهای تیم استقلال به تماشاگران روی سکوها می‌گفت تا آنجا که ممکن است کنار هم بنشینند تا همه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند بازی را تماشا کنند و کسی به خانه‌اش برنگردد.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این مسابقه ساعت 18 وارد زمین شد و پس از بررسی امور مجددا به داخل رختکن رفت.

* تعدادی بسیاری از تماشاگران روی چمن‌های داخل مجموعه آزادی در حال استراحت هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین