اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۷۰۸
حاشیه دیدار استقلال اهواز - استقلال تهران

ورود مربی استقلال اهواز با بنر حجازی و شعار علیه رحمتی

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بنر مرحوم ناصر حجازی وارد زمین شد.
۲۰:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و استقلال تهران در حالی از ساعت 19:15 امروز جمعه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که حدود 2 هزار نفر در ورزشگاه غدیر حضور دارند که البته به شمار آنها افزوده می‌شود.

* جلال مرادی ناظر این دیدار دائما با افراد کنار زمین صحبت می‌کند. او هر بار داخل زمین رفته و با بازیکنان صحبت می‌کند. تحرک او در کنار زمین تعجب حاضران را در پی داشته است.

* یکی از نکات ترکیب استقلال اهواز حضور مبین میردورقی است. این بازیکن سال گذشته با حرف و حدیث‌های زیادی از سایپا به پرسپولیس پیوسته و حتی پدرش مجبور شد در برنامه 90 از فرزندش دفاع کند. این در حالی است که در نیمکت ذخیره استقلال اهواز آرمین میردورقی برادرش مبین حضور دارد.

* اینترنت ورزشگاه غدیر قطع است و خبرنگاران دچار مشکل شدند.

* پیش از اینکه بازی آغاز شود هواداران استقلال اهواز علیه رحمتی شعار دادند و او را به پولکی بودن متهم کردند.

* ابراهیم تهامی مربی استقلال اهواز با بنر مرحوم ناصر حجازی همراه بازیکنان وارد زمین شد و آن را به همه خبرنگاران و نیمکت استقلال تهران نشان داد.

* میثم مجیدی و حنیف عمران‌زاده به سمت نیمکت استقلال اهواز و عادل کلاه‌کج، محسن حمیدی، محمدحسین اسماعیل نظری، طالب ریکانی و ابراهیم تهامی به سمت نیمکت استقلال تهران رفتند. فرزاد آشوبی که سابقه حضور در استقلال تهران و شاگردی مظلومی را داشت به سمت مربی سابقش نرفت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین