اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۸۳
اوج کار فغانی اخراج بنگر بود!

رودنیل: فغانی روز بسیار بدی را پشت سر گذاشت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: متأسفانه فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن روز بسیار بدی را پشت سرگذاشت.
۱۴:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نوذررودنیل در مورد عملکرد علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس - ذوب‌‌آهن اظهار داشت‌: متأسفانه فغانی روز بسیار بدی را پشت سرگذاشت. فکر می‌کنم نباید در این شرایط به فغانی قضاوت بازی پرسپولیس را می‌سپردند. فغانی تازه از چین برگشته بود و شرایط خوبی برای قضاوت این بازی نداشت.

وی ادامه داد: nv دقیقه 21 مهدی طارمی با خطا از سد مدافع ذوب‌آهن گذشت، اما داور خطای طارمی را ندید و البته شانس هم آورد که توپ طارمی به بالای دروازه رفت. در دقیقه 39 فرشاد احمدزاده به وسیله دروزاه‌بان ذوب‌آهن سرنگون شد که داور باید ضمن اعلام ضربه پنالتی دروازه‌بان ذوب‌آهن را هم اخراج می‌کرد. در دقیقه 41 نیز داور یک خطای مسلم پشت محوطه جریمه را برای پرسپولیس اعلام نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در نیمه دوم داور به درستی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد، اما باید به علت جلو آمدن مظاهری (دروازه‌بان ذوب‌آهن) آن هم پیش از زدن پنالتی این ضربه را تکرار می‌کرد. اما مهمترین صحنه بازی پنالتی ذوب‌آهن بود که کاملاً اشتباه بود، چون توپ به بدن بنگر برخورد کرد نه به دست این بازیکن.

رودنیل تصریح کرد: اوج کار فغانی اخراج بنگر بود که کاملاً اشتباه بود. چون خطای بنگر روی دروازه‌بان ذوب‌آهن به هیچ عنوان مستحق دریافت کارت زرد نبود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین