اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۹۷
شنیده میشود داریوش شجاعیان از استقلال تهران هم پیشنهاد دارد.
۱۹:۲۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| همان‌طور كه میدانید سران باشگاه گسترش فولاد تبریز با لوكا بوناچیچ به توافق رسیده‌اند تا فصل جدید هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. در همین گیر و دار خبر رسید برانكو ایوانكوویچ خواستار جذب داریوش شجاعیان، ستاره گسترش فولاد شده كه با تیم تبریزی قرارداد دارد.

در پی این اتفاق هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد ابتدا خواهان نامه‌نگاری باشگاه پرسپولیس در مورد داریوش شجاعیان شد اما در ادامه رسماً اعلام كرد او را به سرخپوشان نمیدهد!

حالا شنیده میشود داریوش شجاعیان از استقلال تهران هم پیشنهاد دارد. با این وجود به احتمال فراوان این هافبك تكنیكی در گسترش‌فولاد میماند و اگر هم قرار بر جدایی باشد شانس استقلالی شدن شجاعیان بیشتر از پرسپولیسی شدن اوست!

لطفاً تعجب نكنید! این احتمال ارتباطی به تعلقات دوران كودكی و نوجوانی و استقلالی بودن داریوش شجاعیان ندارد. اساساً این بازیكن خودش نقشی در انتخاب تیم بعدیاش ندارد چراكه تحت قرارداد گسترش‌فولاد تبریز است. منبع موثقی در همین ارتباط خبر داد كه بخشی از بسته شدن پرونده پرسپولیسی شدن شجاعیان مربوط به لوكا بوناچیچ است؛ سرمربی كروات كه از گذشته‌های دور با برانكو ایوانكوویچ مشكل داشت و حتی در دوران سرمربیگری تیم ملی، لوكا بارها علیه هموطن خود مصاحبه كرد. بنابراین طبیعی است لوكا بوناچیچ بازیكن به برانكو ایوانكوویچ ندهد، البته همان‌گونه كه اشاره رفت، احتمال ماندن داریوش شجاعیان بیشتر از جداییاش از گسترش فولاد است اما با این وجود این هافبك چپ پا در صورت رضایت تیم تبریزی به استقلال نزدیك‌تر خواهد بود!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین