اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۷۴۲
سرپرست باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: با احمد نوراللهی مذاکره کرده‌ایم، اما او به دنبال تسویه حساب با باشگاه تراکتورسازی و بازگشت به تیم پرسپولیس است.
۱۴:۴۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالرسول فلاح در خصوص وضعیت تیم فجرسپاسی برای فصل آینده لیگ دسته اول اظهار داشت: از زمانی که بازی‌ها تمام شده است،تیم‌ها مشغول برنامه‌ریزی برای آینده هستند. هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی باید ابتدا مدیرعامل باشگاه خود را مشخص کند. من سرپرست باشگاه هستم و قاعدتاً با توجه به اینکه خودم هم نمی‌دانم در این تیم خواهم بود یا نه،نمی‌توانم تصمیمی در مورد کادرفنیبگیرم.

وی ادامه داد: در آینده هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد و برنامه‌ خود را اعلام خواهد کرد. همچنین مدیرعامل جدید هم معرفی می‌شود و بعد از آن ارکان باشگاه معرفی خواهند شد. امیدوارم هر کسی به باشگاه می‌آید کار خود را هر چه زود‌ترشروع کند تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده جمع کند و حضور قدرتمندی در فصل آینده داشته باشد.

سرپرست باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان اینکههیئت مدیره باید در مورد کادرفنی نظر بدهد،تصریح کرد: پیروانی اسطوره شهر شیرازو انسان بسیار خوبی است. هر کسی افتخار می‌کند که کنار او باشد، اما تصمیم‌گیرنده اصلی برای فصل آینده هیئت مدیره باشگاه است و ما هم تابع تصمیماتآن‌ها هستیم.

فلاح در مورد مذاکرات باشگاه فجرسپاسی برای جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه گفت: من بانوراللهی و مدیربرنامه‌‌اشصحبت کرده‌ام. نوراللهیگفت چون کسری خدمت دارد، می‌خواهدتسویه حسابشرا از تراکتورسازی بگیردو به پرسپولیس برگردد. به طور کلی نه شخص من، بلکه هرکس دیگری افتخار می‌کند بازیکنانی مانند نوراللهی و عالیشاه را در اختیار داشته باشد، اما همان‌طور که گفتم نوراللهی پیگیری مسائل مربوط به کسری خدمتش است.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر مشکل کسری خدمت نوراللهی برطرف نشد و موانع قانونی هم وجود نداشت،می‌توانیم او را جذب کنیم تا فصل آینده کنارمان باشد. ما دوست داریم ابتدا مشکل نوراللهی برطرف شود و به پرسپولیس برگردد، اما اگر نشد در مرحله دوم بتواند در اختیار تیم پرطرفدار تراکتورسازی قرار بگیرد، بازهم اگر این نشد ما با آغوش بازی او را می‌پذیریم!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری