اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۲
ملوان ۶ ماه در خارج از خانه امتیاز نگرفته بود
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد، سیدجلال حسینی برای این تیم زحمت کشیده و باید حرمتش از سوی هواداران ملوان حفظ شود.
۱۱:۴۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی در مورد اینکه آیا تساوی مقابل نفت برای او و تیمش راضی‌کننده بوده است، اظهار داشت: ما یک امتیاز از یک بازی بیرون از خانه گرفتیم و این راضی‌کننده است. البته ما برای شکست دادن نفت به تهران آمده بودیم و هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداشتیم. با این حال خدا را شکر که بعد از گل خوردن در دقیقه 90 توانستیم در دقیقه 92 گل تساوی را بزنیم و یک امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه خاطر نشان کرد: فوتبالدوستان انزلی به من گفتند، ملوان شش ماه در بازی‌های بیرون از خانه امتیاز نگرفته بود که با این شرایط یک امتیاز دیدار مقابل نفت برای ما ارزشمند بود. مشکل اصلی ما آمادگی بدنی و همچنین بحث ارتفاع است. ما زیر سطح دریا هستیم و وقتی به ارتفاع می‌رویم با مشکل مواجه می‌شویم.

وی همچنین تأکید کرد: بازیکنان ما در این بازی شجاعانه عمل کردند و باید از هواداران ملوان هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها با درآمد کم به سختی زندگی می‌کنند، ولی برای حمایت از تیم‌شان به تهران آمده بودند. امیدوارم آنها را در بازی‌های آینده خوشحال کنیم، هرچند که باید بگویم هنوز خیلی کار داریم تا تیم کاملی شویم.

استیلی در مورد شعارهای هواداران ملوان علیه سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: این مسئله خوب نیست و همیشه بازیکنان و هواداران فوتبال باید احترام یکدیگر را حفظ کنند. سیدجلال برای ملوان زحمت کشیده است و حالا شرایط طوری است که در تیم دیگری بازی می‌کند. او حتی وقتی گل زد، خوشحالی نکرد. به اعتقاد من باید حرمت این بازیکن حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد اینکه تیمش امسال در جدول دنبال چه جایگاهی است، گفت: ما سعی می‌کنیم نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری به دست بیاوریم و در نیمه بالای جدول باشیم. البته هنوز نیاز به زمان داریم تا به تیم بهتری تبدیل شویم، ولی تلاش می‌کنیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری