اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۶۱۳

نصیری و محمدی فینالیست شدند/حذف یاراحمدی و حضور سرمستی در رده بندی

نمایندگان کشورمان در چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف حریفان خود رفته‌اند.
۱۳:۰۹ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم به مصاف حریفان رفته‌اند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر محمد خرابشه از اردن را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 12 بر 5 (ضربه فنی) مغلوب ژاندوس اسماعیل‌اف از قزاقستان شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه بازنده ها رفت. سرمستی در این گروه با نتیجه 10 بر صفر علی الشبامی از یمن را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار نودیرجان صفراف از ازبکستان است. (در این وزن ماهیر امیراصلانوف از آذربایجان و ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان فینالیست شدند)

در وزن 65 کیلوگرم که 15 کشتی‌گیر حضور دارند میثم نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ابراهیم عبدالی از عربستان را با امتیاز عالی شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل عبداله الاذانی از یمن به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. نصیری در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر الیاس ژومای از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد.حریف وی در این دیدار ماگومد مسلم اف، نفر سوم مسابقات زیر ۲۳ سال اروپا از کشور آذربایجان است.

در وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دیدار نخست به مصاف جبرئیل حسن‌اُف، دارنده مدال برنز المپیک و برنز جهان و قهرمان اروپا از آذربایجان رفت که با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه 8 بر 5 (ضربه فنی) مغلوب بکزاد عبدالرحمن‌اُف دارنده مدال برنز جهان، نفر پنجم المپیک و قهرمان بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا (2017 هند) از ازبکستان شد که با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد مقابل سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان اروپا از ترکیه، یاراحمدی از دور رقابت‌ها کنار رفت. (در این وزن سنور دمیرتاش از ترکیه و مسلم اولایف از قرقیزستان فینالیست شدند.)


در وزن 97 کیلوگرم که 10 نفر شرکت کرده‌اند، امیر محمدی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر امیر طارق از پاکستان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 14 بر ۲ مقابل ماگومد ابراگیم‌اُف از قزاقستان به پیروزی رسید و فینالیست شد. حریف وی در این دیدار نورماگومد گادجیف از آذربایجان است.
رقابت‌های 4 وزن دوم فردا (شنبه) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین